Category (Article count) |
---|
مدیریت 5 |
روانشناسی 1 |
میان رشته ای 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 8 |
Ranking (Article count) |
---|
ب 6 |
Science-Research 1 |
-
1.
Corresponding Author : صادق وزیری، فراز ؛ Writer : شجاع، علی ؛ زراوندی، حامد ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 55 to 74 )
Keywords:تحریم برندتخلفات اخلاقی برنداحساس تنفر درک شدهاحساس خیانت درک شدهتولید محتوا توسط کاربرBrand moral violationsPerceived hatePerceived betrayalBrand boycottUser generated contentتنفرمصرفکنندهپژوهشتحریماحساس
-
2.
Corresponding Author : نظری، محسن ؛ Writer : شجاع، علی ؛ فتحی، هانیه ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 109 to 128 )
Keywords:بیانصافی قیمتی ادراکشدهخیانت ادراکشدهفریب ادراکشدهنظام قیمتگذاری پویاتنفر از برندBrand HatePerceived betrayalPerceived Price UnfairnessPerceived DeceptionDynamic Pricing Systemقیمتادراکقیمتگذاری پویاتنفر
-
3.
Writer : زندهدل نوبری، بابک ؛ عزیزی، غلامرضا ؛ شجاع، علی ؛ ضرغامی، زهرا ؛
Journal:گنجینه اسناد»زمستان 1400 - شماره 124 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 157 to 183 )
Keywords:تحلیل موضوعیآرشیو ملّیسیستم اندازهگیری عملکردشاخص اندازهگیری عملکردشاخص کلیدی عملکرد (KPI)National archivesPerformance measurement indicatorThematic AnalysisPerformance Measurement SystemKey Performance Indicator
-
4.
Writer : صادق وزیری، فراز ؛ اصانلو، بهاره ؛ سیمرغ، مصطفی ؛ Corresponding Author : شجاع، علی ؛
Journal:چشم انداز برنامه درسی و آموزش»بهار 1400 - شماره 1 (17 page(s) - From 21 to 37 )
Keywords:شخصیت برنددانش برندحیثیت برندهویتیابی دانشجو با برند دانشگاهجهتگیریهای فرهنگی(جمعگرایی فردگرایی)Cultural Orientation (CollectivismIndividualism)University Brand IdentificationBrand PersonalityBrand PrestigeBrand Knowledgeهویتدانشهویتیابیدانشجویانجمعگراییدانشـگاهدانشگاهحیثیتفردگراییپژوهش
-
5.
Writer : شجاع، علی ؛ صادق وزیری، فراز ؛ Corresponding Author : ابراهیمی، الهام ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره دوازدهم ، شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 3 to 23 )
Keywords:تحلیل تمتنفر از برندفریبکاری آمیخته بازاریابیتبلیغهای دهانبهدهان منفیBrand hatredMixed marketing deceptionNegative word of mouthThematic AnalysisتنفرکدهاپژوهشمصرفکنندگانمصاحبهBrandبـه
-
6.
Writer : شجاع، علی ؛ صادقوزیری، فراز ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1397 - شماره 29 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 165 to 180 )
Keywords:کاهشاجتناب از برندانتقام از برندتجربة منفی گذشتهتنفر از برندتوقف حمایت و ناسازگاری نمادی
-
7.
Writer : نوروزی، حسین ؛ طیب زاده، مهدی ؛ شجاع، علی ؛
Journal:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 29 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 104 to 119 )
Keywords:بازاریابی تجربیتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیقصد خرید مصرفکننده
-
8.
Writer : مهداد، علی ؛ دهقان، الهام ؛ گل پرور، محسن ؛ شجاع، علی ؛
Journal:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»تابستان 1391 - شماره 48 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (10 page(s) - From 71 to 80 )
Keywords:تعهد سازمانیاعتماد سازمانیسلامت روانشناختی محیط کارشرکت پالایش گازسرخون و قشم