Category (Article count) |
---|
مدیریت 4 |
جغرافیا 2 |
علوم اجتماعی 1 |
علوم سیاسی 1 |
میان رشته ای 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 9 |
Ranking (Article count) |
---|
ب 2 |
Science-Research 1 |
-
1.
Writer : بذله، مرجان ؛ حسنی، علی ؛ جهانیان، منوچهر ؛
Journal:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (22 page(s) - From 6698 to 6719 )
Keywords:هوش هیجانیشهر تهرانارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریهتل های پنج ستارهتحقیق آمیختهFive Star Hotelsmixed researchCustomer Based Brand ValueTehranemotional intelligenceهتلمیانگینارزش ویژهشاخصاســتآزمون
-
2.
Corresponding Author : بهاری، جعفر ؛ Writer : بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛
Journal:گردشگری و توسعه»بهار 1400، شماره 26 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 238 to 253 )
Keywords:رضایت شغلیهوش هیجانیتبریزرفتار شهروندی سازمانیصنعت هتلداریJob Satisfactionemotional intelligencecitizenship behaviorOrganizationalHotel Industry Tabriz
-
3.
Corresponding Author : بهاری، جعفر ؛ Writer : بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
Journal:جغرافیایی سرزمین»پاییز 1399 - شماره 67 Ranking B (Azad University (17 page(s) - From 19 to 35 )
Keywords:شیرازآگاهی از برند مقصدتصویربرندمقصدکیفیت ادراک شده از مقصدوفاداری به برند مقصدDestination Brand loyaltydestination brand awarenessdestination perceived qualityShirazdestination brand imageمقصد گردشگریبرند مقصدمدلتصویر ذهنی مقصد گردشگریتصویرمشتریتصویربرند مقصد
-
4.
Writer : کروبی، مهدی ؛ فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، جعفر ؛
Journal:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1397 - شماره 11 (16 page(s) - From 96 to 111 )
-
5.
Writer : کروبی، مهدی ؛ فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، جعفر ؛
Journal:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1397 - شماره 11 (13 page(s) - From 112 to 124 )
-
6.
Writer : بهاری، جعفر ؛ صالحی، صادق ؛ بذله، مرجان ؛
Journal:مطالعات اجتماعی گردشگری»بهار و تابستان 1397 - شماره 11 Ranking ب (Ministry of Science (30 page(s) - From 27 to 56 )
Keywords:آموزشتوانمندسازیرضایت شغلیپاداشتعهد مدیریت در کیفیت خدماتtourism industrymanagement commitmentEmpowermentService QualityJob Satisfactioneducationreward
-
7.
Writer : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛
Journal:مهندسی مدیریت نوین»پاییر و زمستان 1396، سال ششم - شماره22و23 Ranking C (Azad University (13 page(s) - From 59 to 71 )
Keywords:صنعت بانکداریکیفیت خدماتتبریزمدل سروکوالرضایت مشتری
-
8.
Writer : بهاری، جعفر ؛ فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
Journal:پژوهش و برنامه ریزی شهری»پاییز 1395- شماره 26 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 173 to 194 )
Keywords:صنعت هتلداریوفاداری به برندارزش ويژه برندتبريزرضايت مصرف كننده
-
9.
Writer : فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بهاری، جعفر ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
Journal:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1395، دوره دوم - شماره 1 (14 page(s) - From 110 to 123 )
Keywords:فناوری اطلاعاتمشتریمدیریت ارتباط با مشتریمشتریانمدیریت فناوری اطلاعاتسازمان