keyword بازاریابی تاثیرگذار / (3 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Corresponding Author : گودینی، مریم ؛ Writer : موقر، مرتضی ؛
Journal:مدیریت بازاریابی هوشمند»تیر 1402، دوره چهارم - شماره 2 (17 page(s) - From 62 to 78 )
Keywords:تحلیل تمرسانه اجتماعیبازاریابی تاثیرگذارافراد تاثیرگذارInfluencer Marketinginfluencerssocial mediaTheme Analysisچالشاینفلوئنسراطلاعاترسانههای اجتماعیپژوهشمصاحبهمخاطبان
-
2.
Writer : بهمن میرزا، محبوبه ؛ حاجی حیدری، نسترن ؛ Corresponding Author : سیدامیری، نادر ؛
Journal:بررسی های مدیریت رسانه»زمستان 1401 - شماره 4 (29 page(s) - From 418 to 446 )
Keywords:روابط فرااجتماعیچارچوب TCM-ADOبیبلیومتریکبازاریابی تاثیرگذارInfluencer MarketingADO-TCM frameworkPara-social relationshipsBibliometricاجتماعیشناساییهـاتعامل فرااجتماعی و روابط فرااجتماعی
-
3.
ارائه الگوی بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار درخرید و مصرف محصولات داخلی با رویکرد نظریه داده بنیاد
Writer : شاه بابایی، علی ؛ اخوان فر، امیر ؛ فتاحی، مجید ؛ Corresponding Author : سعیدی، پرویز ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 113 to 133 )
Keywords:رسانه اجتماعیبازاریابی دیجیتالبازاریابی تاثیرگذارتاثیرگذاررسانه اجتماعیمحصول داخلیInfluencer MarketingInfluencer Social MediaDigital marketingDomestic Productsocial mediaپژوهشمدیرتأثیرمصاحبهمصرفکنندگان