keyword خرید آنی / (29 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Corresponding Author : مشایخی، مریم ؛ Writer : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛ فرقانی، محمدحسین ؛
Journal:مدیریت بازاریابی هوشمند»مهر 1402، دوره چهارم - شماره 3 (19 page(s) - From 1 to 19 )
Keywords:خرید آنینشانه های حسیتهییجریسک ادراکPerceptual RiskarousalImpulse Buyingsensory cuesحسیخوراکیتمایل به خرید آنیمصرفکنندهپژوهشمشتریرفتار خرید آنی
-
2.
Corresponding Author : بافنده زنده، علیرضا ؛ Writer : نوبهاری، سینا ؛ محمود زاده، مرتضی ؛ نیکی اسفهلان، حکیمه ؛
Journal:جامعه شناسی سیاسی ایران»اسفند 1401 - شماره 28 ISC (15 page(s) - From 2421 to 2435 )
Keywords:مدلسازیفراترکیبعوامل بحرانی خرید آنیخریدآنیهایپراستار ارم تهرانInstant PurchasingCritical Factors of Instant PurchasingHyperstar Eram TehrancombinationmodelingMetaخرید آنیپژوهشمدلترکیبروشفروشگاهرفتار خرید
-
3.
Writer : غلامی ترکسلویه، سجاد ؛ عبودی، عبدالرضا ؛ Corresponding Author : عبداللهی، محمدحسن ؛
Journal:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1401 - شماره 73 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 153 to 170 )
Keywords:مشتریانمزاجخرید آنیپوشاک ورزشیTemperamentcustomerssportswearImpulse Purchase
-
4.
Writer : نوبهاری، سینا ؛ نیکی اسفهلان، حکیمه ؛ محمود زاده، مرتضی ؛ Corresponding Author : بافنده زنده، علیرضا ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1401 - شماره 113 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 109 to 126 )
Keywords:خریدفراترکیبخرید آنیعوامل بحرانی خرید آنیصنعت خردهفروشیinstant purchasePurchase / Instant Purchase / Retail Industry / Critical Factors Instant Purchase / Over CombinationCritical Factors Instant PurchaseOver Combinationretail Industrypurchase
-
5.
Writer : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ ناصرپور، مهرداد ؛
Journal:مطالعات مدیریت ورزشی»آذر و دی 1401 - شماره 75 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 151 to 170 )
Keywords:هوش هیجانیخرید آنیباندلینگ اجتماعیجنون خریدShopping Madnessand Emotional IntelligenceInstant ShoppingSocial Bundling
-
6.
Corresponding Author : رحیمیکلور، حسین ؛ Writer : موحد، سید محمد رضا ؛
Journal:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1400 - شماره 7 (32 page(s) - From 29 to 60 )
Keywords:اعتمادخرید آنیفروشگاههای ورزشیرفتار اخلاقی فروشندگانواکنش هیجانی مثبتSalesmen Ethical BehaviorImpulse PurchasePositive Emotional ResponseSports ShopsTrust
-
7.
Writer : عباسی سیر، سلمان ؛ معتدل، محمدرضا ؛ Corresponding Author : کرامتی، محمد علی ؛
Journal:مطالعات مدیریت صنعتی»پاییز 1400 - شماره 62 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (39 page(s) - From 100 to 138 )
Keywords:یادگیریرفتار مصرفکنندهتخفیفخرید آنیشبیهسازی عامل بنیانAgent Based ModelingImpulse BuyingDiscountConsumer behaviorlearning
-
8.
Writer : کرمی، مجتبی ؛
Journal:پژوهش های پیشرفت و تعالی»تابستان 1400 - شماره 6 (19 page(s) - From 9 to 27 )
Keywords:قصد خریدخرید آنیعوامل مربوط به برندحالات عاطفیتمایل به خرید آنیinstant purchasewillingness to buy instantlyemotional moodsbrandrelated factorsPurchase Intentionمصرفکنندهعاطفه مثبت و منفیبازاریابیمحصولپرسشنامهعوامل
-
9.
Writer : آتشی، مهراد ؛ فراهانی، ابوالفضل ؛ امیرتاش، علی محمد ؛ صفانیا، علی محمد ؛ Corresponding Author : نیک بخش، رضا ؛
Journal:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1400 - شماره 33 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 59 to 75 )
Keywords:عشق به برندخرید آنیتمایل به مصرف لذتگرایانهعجین شدن با مدمشتریان ورزشی.Fashion InclusionTendency to Consumerismbrand loveSports customersInstant Shopping
-
10.
مدلسازی معادلات ساختاری رابطه ذهن آگاهی و رفتار خرید آنی: نقش واسطهای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان
Writer : امین زاده، مینو سادات ؛ Corresponding Author : باقری، فریبرز ؛
Journal:پژوهش های روان شناسی اجتماعی»تابستان 1400، دوره یازدهم - شماره 42 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 111 to 128 )
Keywords:تنظیم هیجانذهن آگاهیخرید آنیEmotion RegulationMindfulnessImpulsive buying
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (8 Article)
- علمی-پژوهشی (6 Article)
- الف (3 Article)
- C (2 Article)