keyword خلق مشترک ارزش / (10 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : حکیم فعال، لعیا ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 87 (14 page(s) - From 651 to 664 )
Keywords:رضایت مشتریارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیشهرت برندخلق مشترک ارزشقصد خرید آنلاینOnline Purchase IntentionValue coBrand Reputationbrand equitycreationcustomer satisfactionsocial media
-
2.
Writer : موحدی فر، محمدصادق ؛ تقوایی یزدی، مریم ؛ صالحی، محمد ؛
Journal:توسعه کارآفرینی»پاییز 1401 - شماره 57 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 584 to 605 )
Keywords:هوشمندی فناوریخلق مشترک ارزشکسبوکارهای فناورانهTechnology businessesco-value creation. Shared Value CreationTechnology Intelligenceفناوریفناوری اطلاعاتکسب و کارهای فناورانهکســب و کارهای فناورانهمدیرانمدل
-
3.
Writer : رضایی حاجی آبادی، جواد ؛ کاظمی، علی ؛ Corresponding Author : محمدشفیعی، مجید ؛
Journal:گردشگری و توسعه»بهار 1401 - شماره 30 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 105 to 127 )
Keywords:تصویر مقصددلبستگی به مقصدتجربۀ مقصد و ویژگیهای شخصیتی گردشگرخلق مشترک ارزشValue coDestination ExperienceDestination EngagementTourist Personality TraitsDestination Imagecreation
-
4.
Writer : رضایی حاجی ابادی، جواد ؛ کاظمی، علی ؛ Corresponding Author : محمدشفیعی، مجید ؛
Journal:مدیریت برند»زمستان 1399 - شماره 24 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (29 page(s) - From 75 to 103 )
Keywords:مشارکت گردشگرخلق مشترک ارزشتجربه برند مقصدعشق به برند مقصدذینفعان صنعت گردشگریDestination Brand ExperienceDestination Brand loveTourist ParticipationTourism Industry BeneficiariesValue Co creationگردشگریگردشـگربـه
-
5.
Writer : حمیدی، فاطمه ؛ Corresponding Author : شمس قارنه، ناصر ؛
Journal:نوآوری و ارزش آفرینی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 16 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 49 to 66 )
Keywords:یادگیریمدلسازی معادلات ساختاریحداقل مربعات جزئیخلق مشترک ارزشارزش خلق شدهمفهوم سازی ارزش
-
6.
Writer : عاقلی، میثم ؛ رشیدی، حسن ؛ Corresponding Author : کریمی، اوژن ؛
Journal:گردشگری و توسعه»تابستان 1398 - شماره 19 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 23 to 47 )
Keywords:وفاداریخلق مشترک ارزششهر دامغانانگیزه گردشگرانمنابع در اختیار گردشگرانmotivation of touristsresources available to touristsDamghan cityValue coLoyaltycreationگردشگرانمشتریارزشارتباطاتمشتریان
-
7.
Writer : امیرالسادات، نسیم ؛ شفیعی، میثم ؛ حاجی پور، بهمن ؛ سلطانی، مرتضی ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1398 - شماره 33 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 53 to 76 )
Keywords:مشارکتانگیزهفراترکیبخلق مشترک ارزشValue coMotivationcreationparticipationMetaSynthesisشناساییمشتریCoمصرفکنندگان
-
8.
Corresponding Author : جعفرنژاد، احمد ؛ Writer : الفت، لعیا ؛ مختارزاده، نیما ؛ الیاسی، مهدی ؛ آهنگری، سعیده السادات ؛
Journal:مدیریت توسعه فناوری»تابستان 1397 - شماره 21 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (40 page(s) - From 9 to 48 )
Keywords:خلق مشترک ارزشاتحادهای استراتژیک فناورانهتصاحب ارزشروش بهترین-بدترین فازیTechnological Strategic AlliancesCommon Value CreationValue CapturingFuzzy BWMاتحاداتحادهای استراتژیکبنگاهارزشاســتشریکخلق
-
9.
Writer : حسینی نیا، غلام حسین ؛ یعقوبی فرانی، احمد ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1395 - شماره 79 Ranking Scientific-Progrative (Ministry of Science/ISC (15 page(s) - From 66 to 80 )
Keywords:مشتریرفتار شهروندیرفتار مشارکتیخلق مشترک ارزشمحصول لبنی
-
10.
Writer : رامین هاشمی، سید ؛ توکلی، غلامرضا ؛
Journal:بهبود مدیریت»زمستان 1392 - شماره 22 Ranking Science-Research (Ministry of Science (39 page(s) - From 83 to 121 )
Keywords:زنجیره ارزشمشارکت مشتریخلق مشترک ارزشدیدگاه خدمت محور بازاریابی
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (7 Article)
- علمی-ترویجی (1 Article)
- علمی-پژوهشی (1 Article)