keyword رضایتمندی کاربران / (12 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : مجتبوی، سیده مریم ؛ ایزدپناه، حورا ؛
Journal:مطالعات میان رشته ای هنر و علوم انسانی»دی 1402 - شماره 14 (21 page(s) - From 43 to 63 )
Keywords:محیط کاریرضایتمندی کاربرانفضای اداریفضای کار اشتراکیخانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتکshared workspaceNitech’s Creative House and Digital Content InnovationWork Environmentuser satisfactionOffice Space
-
2.
Corresponding Author : مجتبوی، سیده مریم ؛ Writer : قاسمی، فاطمه ؛
Journal:مطالعات میان رشتهای معماری ایران»پاییز و زمستان 1401، دوره اول - شماره 2 (17 page(s) - From 21 to 37 )
Keywords:کتابخانهمعماری داخلیعوامل کالبدیرضایت مندی کاربرانکتابخانۀ مدیای فرانسهFrance Media LibraryInterior ArchitecturePhysical Factorsuser satisfactionlibrary
-
3.
Writer : رجائی، بهاره ؛ قبادیان، وحید ؛ Corresponding Author : گلابچی، محمود ؛
Journal:معماری و شهرسازی آرمانشهر»زمستان 1399 - شماره 33 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 121 to 136 )
Keywords:دانشگاه شیرازرضایتمندی کاربرانارزیابی پس از بهرهبرداریفضاهای باز پردیسCampus Open Spacespost-occupancy evaluationShiraz UniversityUsers’ satisfaction
-
4.
Writer : نیازی، محسن ؛ میری، سمیه ؛ فرهادیان، علی ؛ Corresponding Author : رازقی مله، هادی ؛
Journal:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»پاییز 1398 - شماره 5 Ranking ب (Ministry of Science (20 page(s) - From 61 to 80 )
Keywords:اطلاع رسانیشبکههای اجتماعی مجازیرضایتمندی کاربرانمیزان اعتمادRate of TrustUser’s satisfactionVirtual Social NetworksInformationکاربران شبکههای اجتماعی مجازیفیسبوکمادی
-
5.
Writer : فاطمیان، مریم ؛ فرهادپور، محمدرضا ؛
Journal:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»زمستان 1397 - شماره 95 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 523 to 544 )
Keywords:کتابخانههای عمومیکیفیت خدماتوفاداری کاربرانرضایتمندی کاربرانارزش ادراک شده خدمات
-
6.
Writer : معرفت، رحمان ؛
Journal:نقد کتاب اطلاع رسانی و ارتباطات»زمستان 1396 - شماره 16 (12 page(s) - From 13 to 24 )
Keywords:رضایت مندی کاربرانخدمات اطلاعاتیکیفیت خدماتسنجش و ارزیابیKnowledge managementsocial networkslearning organization
-
7.
Writer : رستمی، فاطمه ؛ طالعی، عبدالحسین ؛ زارعی، عیسی ؛ Corresponding Author : محمدی، مهدی ؛
Journal:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»بهار 1396 - شماره 109 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 147 to 162 )
Keywords:نسخه خطیرضایتمندی کاربرانخدمتدهیlibrary servicesuser satisfactionmanuscriptکتابخانه آستان قدس رضویکتابخانهاطلاعاتکتابخانه ملی
-
8.
Writer : محمدی، مهدی ؛ رستمی، فاطمه ؛ طالعی، عبدالحسین ؛ زارعی، عیسی ؛
Journal:کتابداری و اطلاع رسانی»زمستان 1395 - شماره 76 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 30 to 56 )
Keywords:خدمات اطلاعاتیکتابخانه هانسخه های خطیرضایتمندی کاربران
-
9.
Writer : حسینی آبینه ئی، محمد رضا ؛ رداد، ایرج ؛
Journal:دانش شناسی»پاییز 1395 - شماره 34 Ranking Science-Research (Azad University/ISC (16 page(s) - From 19 to 34 )
Keywords:محیط رابط کاربرنرم افزارهای کتابخانهایرضایتمندی کاربرانفهرست رایانهایرضایتمندی کتابداراننرم افزار کتابخانهای سیمرغتعامل انسان - رایانه
-
10.
Writer : نواح، عبدالرضا ؛ مقتدایی، فاطمه ؛ فاضلی، عبدالله ؛
Journal:مطالعات کتابداری و علم اطلاعات»بهار 1395 - شماره 17 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 95 to 110 )
Keywords:کیفیت خدماتکتابخانه های عمومی لرستانرضایتمندی کاربرانابزار سروپرف
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (6 Article)
- ب (2 Article)
- علمی-ترویجی (1 Article)