keyword کیفیت خدمات ادراک شده / (13 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : طاهری، محمدحسین ؛ عطرزاده فرشبافی، پدرام ؛
Journal:منابع و سرمایه انسانی»زمستان 1401 - شماره 6 (24 page(s) - From 95 to 118 )
Keywords:رضایتمندی مشتریکیفیت خدمات ادراک شدهارائه خدمت با کیفیتProviding highquality service client satisfactionperceived service quality
-
2.
Writer : آئینی، محمد ؛ رهنما قره خان بیگلو، هوشنگ ؛ وظیفه دمیرچی، ناصر ؛
Journal:مطالعات رهبری فرهنگی»زمستان 1401 - شماره 13 (22 page(s) - From 41 to 62 )
Keywords:ارزش ادراک شدهوفاداری به برندکیفیت خدمات ادراک شدهاعتماد برندتجربه برندشهرت برندرضایت از برندعشق به برند و هزینه تغییرbrand loyaltyBrand Trustbrand satisfactionBrand ReputationPerceivedService QualityCost of ChangePerceived valuebrand loveBrand experienceمشتریرضایتاعتمادمشتریانرضایت مشتریتجربههزینه تغییروفاداری مشتری
-
3.
Writer : بابائی دهکردی، مرتضی ؛ صابونچی، رضا ؛ Corresponding Author : آقایی، نجف ؛
Journal:مدیریت و توسعه ورزش»تابستان 1401 - شماره 30 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (12 page(s) - From 103 to 114 )
Keywords:کیفیت خدمات ادراک شدهمراکز ورزشیرفتار شهروندی مشتریریسک ادراک شده خدماتPerceived Risk of ServiceSports centerperceived service qualityCustomer Citizenship Behavior
-
4.
Writer : میرزائی، خدیجه ؛
Journal:کنکاش مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 5 (20 page(s) - From 82 to 101 )
Keywords:بانکداری الکترونیکرضایت مشتریانکیفیت خدمات ادراک شدهویروس کووید 19بانکرضایت مشتری
-
5.
Corresponding Author : علی اسعدی، مهسا ؛ Writer : زارع، آیدین ؛
Conference:همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای»مجموعه مقالات همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای Ranking ملی (15 page(s) - From 52 to 66 )
-
6.
Writer : گلمشکی، مریم ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (12 page(s) - From 765 to 776 )
Keywords:قیمت ادراک شده کیفیت خدمات ادراک شده تصویر برند کیفیت غذا
-
7.
Corresponding Author : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ Writer : اصلانی افراشته، امیر ؛ رضایی، مرتضی ؛
Journal:مدیریت فردا»زمستان 1398 - شماره 61 ISC (15 page(s) - From 193 to 207 )
Keywords:صفات اخلاقیکیفیت خدمات ادراک شدهاعتماد به برندتاثیر برندPerceived quality of serviceBrand AffectBrand Trustethical traits
-
8.
Writer : میار، شعبان ؛
Journal:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1397، دوره جدید - شماره 10 (18 page(s) - From 95 to 112 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریکیفیت خدمات ادراک شدهنیات رفتاری
-
9.
Writer : کاظمی، علی ؛ انصاری، آذرنوش ؛ رفیعی، هاجر ؛
Journal:مدیریت فردا»زمستان 1396 - شماره 53 Ranking د (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 191 to 208 )
Keywords:کیفیت خدمات ادراک شدهتوسعه برندتناسب ادراک شدهبرند مادردسترسی ادراک شده
-
10.
Writer : قاضی زاده، مصطفی ؛ سرداری، احمد ؛ دانشخواهی، حامد ؛ رئیسی، حسین ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1392، سال سوم - شماره 10 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 75 to 94 )
Keywords:بانکوفاداری مشتریکیفیت خدمات ادراک شدهمسئولیت اجتماعی شرکتBankcustomer loyaltyCorporate Social Responsibilityperceived service quality
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (3 Article)
- ب (1 Article)
- د (1 Article)
- ملی (1 Article)