keyword Consumer Perception / (8 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : فیروزی، لیلا ؛ Corresponding Author : بشیر خداپرستی، رامین ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 72 to 90 )
Keywords:ریسک شهرتادراک مشتریمسئولیت اجتماعی شرکت و رسانه ای شدنcorporate social responsibility and media exposureConsumer PerceptionReputation Riskرسانهمسئولیت اجتماعی شرکتمشتریانرسانه ایشدن
-
2.
Writer : احمدیان، سعید ؛ بازآیی، قاسمعلی ؛ موسوی، سید عباس ؛ Corresponding Author : نوربخش، سید کامران ؛
Journal:جامعه شناسی سیاسی ایران»اسفند 1401 - شماره 28 ISC (22 page(s) - From 1556 to 1577 )
Keywords:ادراک مصرف کنندهایمنی محصولادراک مصرف کننده از ایمنیایمنی لوازم خانگیProduct safetyconsumer perception of safetySafety of Home applianceConsumer Perceptionمدلاطلاعاتطراحی
-
3.
Writer : درویش، مصیب ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»تابستان 1400، سال شانزدهم - شماره 51 Ranking A (Azad University (19 page(s) - From 87 to 105 )
Keywords:رفتاررضایت مشتریاصالت رستورانارزش ادراک مصرفکنندهدلبستگی مکانیcustomer satisfactionConsumer PerceptionRestaurant authenticityPlace attachment.behavior
-
4.
Writer : احمدیان، سعید ؛ بازآیی، قاسمعلی ؛ حیدری، سیدعباس ؛ Corresponding Author : نوربخش، سیدکامران ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»بهار 1400 - شماره 49 Ranking B (Azad University (19 page(s) - From 530 to 548 )
Keywords:ایمنی محصولادراک مصرف کننده از ایمنیایمنی لوازم خانگیادراک مصرف کنندهConsumer PerceptionProduct safetyconsumer perception of safetySafety of Home applianceمدلاطلاعاتلوازمخانگی
-
5.
Writer : اعظمی، محسن ؛ Corresponding Author : آینه، معصومه ؛
Journal:رسانه»زمستان 1399 - شماره 121 ISC (18 page(s) - From 71 to 88 )
Keywords:بازاریابیارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیبازاریابی رسانه های اجتماعیدرک مصرف کنندهBrand ValuConsumer PerceptionSocial Media Marketingsocial mediaMarketing
-
6.
Writer : سیدین، علی ؛ Corresponding Author : کارچانی، مهدی ؛
Journal:حقوقی دادگستری»پاییز 1399 - شماره 111 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (44 page(s) - From 237 to 280 )
Keywords:ژنریسایدمرگ علامت تجاریعلامت ژنریکطبقۀ معناییلغو علامتعلامت توصیفیادراک مصرف کنندهcancellationConsumer Perceptiongenericidedeath of trademarkgeneric trademarksemantic classdescriptive Trademark
-
7.
Writer : Sinha، Somesh Kumar ؛ Verma، Priyanka ؛
Journal:Iranian Journal Of Management Studies»Autumn 2018, Volume11 - Number 4 Ranking الف/ISC (36 page(s) - From 795 to 830 )
Keywords:gendersales promotionUtilitarian BenefitHedonic BenefitConsumer Perception
-
8.
Corresponding Author : اعظمی، محسن ؛ Writer : آزادی، وحید ؛ آینه، معصومه ؛
Journal:جامعه شناسی آموزش و پرورش»بهار و تابستان 1397 - شماره 6 Ranking د (Ministry of Science (17 page(s) - From 181 to 197 )
Keywords:بازاریابی رسانههای اجتماعیدرک مصرف کنندهقصد خریدIntent to Purchase.Consumer PerceptionSocial Media Marketingقصد خرید مصرفکننده