keyword effective teacher / (6 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : شمشیری، بابک ؛ میرغفاری، فاطمه ؛ جوانمرد، علی ؛ Corresponding Author : شفیعی سروستانی، مریم ؛
Journal:نوآوری های آموزشی»زمستان 1400 - شماره 80 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 105 to 131 )
Keywords:حضور اجتماعیرویکرد فراترکیبحضور شناختیمعلم اثربخش حضور تدریسPresence of teachingcognitive presenceeffective teacherMeta Synthesis approachSocial Presence
-
2.
Corresponding Author : رضوانی، امین ؛ Writer : عرفانی جزی، مریم ؛ پریش، فریدون ؛
Journal:راهبردهای نو در روانشناسی و علوم تربیتی»تابستان 1400 - شماره 10 (13 page(s) - From 12 to 24 )
Keywords:آموزش و پرورشمعلم اثربخشمعلم کارآمدefficient teachereffective teachereducation
-
3.
Corresponding Author : ملکی آوارسین، صادق ؛ Writer : سودی، حورا ؛
Journal:School administration»بهار 1398، سال هفتم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 127 to 147 )
Keywords:پیشرفت تحصیلیمشارکت والدینمدارس اثربخشمعلم اثربخشمدل ساختاری-تفسیریInterpretative Modeleffective schoolseffective teacherStructuralparental involvementAcademic Achievementمؤلفههایدانشآموزانآموزشفناوری اطلاعاتآموزش و پرورش
-
4.
Writer : سودی، حورا ؛ ملکی آوارسین، دکتر صادق ؛ طالبی، دکتر بهنام ؛
Journal:خانواده و پژوهش»بهار 1398 - شماره 42 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 101 to 126 )
Keywords:فرهنگپیشرفت تحصیلیمدارس اثربخشمعلم اثربخشمشارکت والدینparental involvementeffective schoolseffective teacherAcademic Achievementculture
-
5.
Corresponding Author : ملکی آوارسین، صادق ؛ Writer : سودی، حورا ؛
Journal:مدیریت بر آموزش سازمان ها»پاییز و زمستان 1397، سال هفتم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (48 page(s) - From 13 to 60 )
Keywords:پیشرفت تحصیلیتحلیل عاملی تاییدیمدارس اثربخشمعلم اثربخشرویکرد AHPanalyzing the hierarchyeffective schoolseffective teacherAHP approachAcademic Achievementمؤلفههایزیرمؤلفهمعلم
-
6.
Writer : Zamani، Roya ؛ Corresponding Author : Ahangari، Saeideh ؛
Journal:Foreign Language Teaching & Research»Summer 2016 - Number 14 ISC (20 page(s) - From 69 to 88 )
Keywords:PerceptionEnglish Language Teaching (ELT)pedagogyeffective teacher