keyword generation Y / (6 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Corresponding Author : Mohebi، Amir ؛ Writer : Salempoor، Hadi ؛ Fradmehrgan، Sogand ؛ Mohebi، Hanieh ؛
Conference:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت Ranking International (9 page(s) - From 335 to 343 )
Keywords:Career development Retention Generation Y
-
2.
Writer : فتحعلی، متینه ؛ زابلی، روح اله ؛ خون سیاوش، محسن ؛ Corresponding Author : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 43 to 66 )
Keywords:ارزش خریدنسل وایکانال یکپارچهنسل ایکسgeneration YGeneration XOmni | channelShopping Valueنسلشناساییکانال یکپارچهمصاحبهکدخردهفروشی
-
3.
Writer : اکبری، سهند ؛ نرگسیان، عباس ؛ Corresponding Author : قلی پور، آرین ؛
Journal:حکمرانی و توسعه»زمستان 1400 - شماره 4 (32 page(s) - From 4 to 35 )
Keywords:سنتگرایاننسل xنسل zازدیاد اولادنسل YBabyboomerGeneration Zgeneration YGeneration XTraditionalistsنسلکارکنانسازمانمحیط کاریمدیریتسنیکارتجربهWorkplace
-
4.
Writer : رستمی زاد، سارا ؛ لطفی زاده، فرشته ؛ Corresponding Author : حیدرزاده، کامبیز ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»تابستان 1400، سال شانزدهم - شماره 51 Ranking A (Azad University (22 page(s) - From 29 to 50 )
Keywords:انگیزههااینستاگراممشغولیت ذهنی با برندمصرف محتوامشارکت در محتواقصد ارجاع تبلیغات کلامی الکترونیکینسل X و YConsumption of contentContribution of contente WOM referral intentionGeneration XmotivationsBrand EngagementInstagramgeneration Y
-
5.
Writer : بدیعی، فرناز ؛ دیده خانی، حسین ؛ سمیعی، روح اله ؛ Corresponding Author : مهرانی، هرمز ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 48 to 73 )
Keywords:فراترکیببازی وارسازینسل وای (Y)مدیریت تجربه مشتریcustomer experience managementgeneration YMeta synthesisGamification
-
6.
Corresponding Author : خسروی، ابوالفضل ؛ Writer : رنجبر، احد ؛
Journal:مدیریت برند»تابستان 1399 - شماره 22 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (31 page(s) - From 135 to 165 )
Keywords:بازاریابی پارتیزانیاثر غافلگیرکنندهاثر انتشاراثر هزینه کمنسل وایآگاهی از برندتمایل به خریدBrand awarenessPurchase IntentionGuerrilla Marketingsurprise effectDiffusion effectlow cost effectgeneration Yیـاهـابازاریابیبـابــاهــابـهبازاریــابی
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (3 Article)
- بین المللی (1 Article)
- A (1 Article)