keyword Mobile Advertising / (4 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : Shiza Saleem Ullah ؛ Ghada Al Hothali ؛
Journal:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»july 2021, Volume 18 - Number 16 (11 page(s) - From 502 to 512 )
Keywords:consumer attitudesPurchase IntentionsMobile Advertising
-
2.
Corresponding Author : غیور، سید مرتضی ؛ Writer : رجوعی، مرتضی ؛ خوش اندام، عارف ؛ پورنگ، علی ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 216 to 234 )
Keywords:احساساتنگرششبکههای اجتماعیهیجانات مثبت و منفیتبلیغات مبتنی بر تلفن همراهattitudesocial networksFeelingsPositive EmotionsMobile AdvertisingNegative Emotions
-
3.
Writer : حسن نیازی الصیفی ؛
Journal:جامعة الشارقة»رمضان 1439 - العدد 32 ISC (36 page(s) - From 176 to 211 )
Keywords:الاتجاهاتالخصوصیةاعلانات المحمولالجمهور السعودیAttitudes. Saudi PublicMobile AdvertisingPrivacy
-
4.
Writer : خدامی، سهیلا ؛ نوروزی، حسین ؛ مروتی شانجانی، مهسا ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1396 - شماره 27 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 173 to 194 )
Keywords:رفتار مصرف کنندهتبلیغات موبایلینظریه یکپارچه پذیرشتکنولوژی (UTAUT)مدل پذیرش تکنولوژی (TAM)نظریه فعالیتActivity theoryMobile AdvertisingUnified Theory of Acceptance and Use of TechnologyConsumer behaviorTechnology acceptance model