keyword Service Quality / (250 Article)
- Sort by
- Date
-
51.
Writer : نوروزی، محمد ؛ قدرتی زوارم، عباس ؛ حقیقی، امان الله ؛ قریشی، رضا ؛
Journal:چشم انداز حسابداری و مدیریت»پاییز 1400، دوره چهارم - شماره 48 (جلد سوم) (15 page(s) - From 32 to 46 )
Keywords:کیفیت خدماتارزش ویژه برندارزش ادراکشدهفرهنگ مشتریcustomer culturePerceived valuebrand equityService Qualityمشتریمشتریانبانکارزش ویژهبرازشپژوهش
-
52.
Corresponding Author : چشم فسا، ایمان ؛
Journal:فضای گردشگری»پاییز 1400 - شماره 40 Ranking A (Azad University (20 page(s) - From 65 to 84 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریانتظارات مشتریصنعت رستورانگردشگری خوراکنیّات رفتاریbehavioral intentionsCustomer ExpectationsRestaurant IndustryService Qualitycustomer satisfaction
-
53.
Corresponding Author : دکامینی، فاطمه ؛ Writer : احسانی فر، محمد ؛
Journal:بازیابی دانش و نظامهای معنایی»پاییز 1400 - شماره 28 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (41 page(s) - From 65 to 105 )
Keywords:مدیریت دانشکیفیت خدماتمدل بلوغ مدیریت دانشKnowledge managementService Qualityknowledge management maturity model
-
54.
Writer : جوادی، نرگس ؛ فریدنیا، حسین ؛ آریایار، رضا ؛ Corresponding Author : تقی زاده، محمد ؛
Journal:جامعه شناسی ورزش»پاییز و زمستان 1400، سال هفتم - شماره 18 (26 page(s) - From 256 to 281 )
Keywords:بیمه ورزشیبیمهتضمینکیفیت خدماترضایتمندی ورزشکارانInsuranceService QualitySports InsuranceguaranteeAthletes Satisfactionورزشکارانخدمات بیمه ورزشیاطلاعاترضایتفدراسیون پزشکی ورزشیتجهیزات
-
55.
Writer : Mohamad Yazid، Mohd Farid ؛ Ishak، Mohd Fikri ؛ Abd Razak، Anis ؛ Mohd Ali، Aeshah ؛ Abdul Manaf، Sanusi ؛
Journal:Journal of Information Technology Management»Spring 2021 - Number 53 Ranking International (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 82 to 98 )
Keywords:Service QualityTrustcustomer satisfactionTelecommunicationbrand imageTrust, Brand Image
-
56.
Writer : Asmaa.O. Akandi ؛ Abdulaziz Almaktoom ؛
Journal:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»july 2021, Volume 18 - Number 15 (8 page(s) - From 54 to 61 )
Keywords:Service QualityCustomer Knowledge (Ck)Customer Relationship Management (Cr)
-
57.
Writer : Hanin Ghasan Manna’a ؛ Nasrin Rahmati ؛
Journal:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»july 2021, Volume 18 - Number 15 (9 page(s) - From 145 to 153 )
Keywords:Service QualityRatingTravelingSaudi Arabian Airlines
-
58.
Writer : Reem Wali ؛ Rafa Kouki ؛
Journal:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»july 2021, Volume 18 - Number 15 (11 page(s) - From 282 to 292 )
Keywords:Service QualityAirport Service QualityFurnishingsKing AbdulAziz International AirportKaia
-
59.
Writer : Sara Mashhur ؛ Ahmed Attia ؛
Journal:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»july 2021, Volume 18 - Number 15 (11 page(s) - From 301 to 311 )
Keywords:Service QualityLogisticsPerformancecustomer satisfaction
-
60.
Corresponding Author : Mozaffari Asrami، Asieh ؛ Writer : Yousefi Saeidabadi، Reza ؛
Journal:Open Access Journal of Resistive Economics»Summer 2021, Volume 9 - Number 24 ISC (11 page(s) - From 68 to 78 )
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (58 Article)
- علمی-پژوهشی (57 Article)
- A (12 Article)
- B (8 Article)
- الف (7 Article)
- ج (7 Article)
- C (5 Article)
- A+ (4 Article)
- بین المللی (3 Article)
- د (2 Article)
- علمی-ترویجی (2 Article)