زمستان 1399 - شماره 39 Ranking ب (Ministry of Science)
-
Corresponding Author : عزیزی، شهریار ؛ Writer : فاطمی، پانته آ ؛ حسینی، سیدمیلاد ؛
(16 page(s) - From 1 to 16 )
Keywords:اینستاگرامنقشۀ سلسلهمراتبی ارزشنظریۀ ابزارـهدففن نردبانیHierarchical value mapladdering techniquethe Means|End TheoryInstagram
-
Corresponding Author : فکور ثقیه، امیر محمد ؛ Writer : قوی هیکل، مهدی ؛ ایلانی، ریحانه ؛
(20 page(s) - From 17 to 36 )
Keywords:خودابرازیخودنماییرفتار خرید مشتریاننیاز به منحصربهفردبودنConsumers’ Purchasing BehaviorSelf|presentationuniquenessSelf|Expression
-
Writer : موسوی، سیدمحسن ؛ Corresponding Author : امیری عقدایی، سید فتح الله ؛
(18 page(s) - From 37 to 54 )
Keywords:تحقیقات بازاریابیخلق ارزشیادگیری ماشینکلان دادهانقلاب صنعتی چهارمthe fourth industrial revolutionValue creationMachine learningbig dataMarketing Research
-
Corresponding Author : خدامی، سهیلا ؛ Writer : جعفری نیا، سعید ؛ خلیلی، حامد ؛
(26 page(s) - From 55 to 80 )
Keywords:وفاداری به برنداعتماد به برندتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیمشارکت مشتریهمکاری در برندسازیBranding CollaborationBrand TrustMouth AdvertisingElectronic WordCustomer engagementbrand loyaltyof
-
Writer : محمدزاده طاهری، هانیه ؛ حاجیها، علی ؛ روستا، احمد ؛ خورشیدی، عباس ؛
(18 page(s) - From 81 to 98 )
Keywords:خدمات نوآورانهآمیختة اکتشافیبانک خون بند نافطراحی ظاهرشوندهCord Blood BankMethod Exploratory ApproachEmergent Designmixedbased servicesInnovation
-
Writer : افلاکی جوبنی، مژده ؛ زابلی، روح اله ؛ بهزادی، محمد حسن ؛ Corresponding Author : حیدرزاده، کامبیز ؛
(28 page(s) - From 99 to 126 )
Keywords:پدیدارشناسیرفتار خرید مشتریانتجربه زیستهجو (فضای) مراکزخریدمالهاMall AtmosphericCustomers’ Shopping BehaviorLived Experiencephenomenology study
-
Corresponding Author : باباشاهی، جبار ؛ Writer : عربی، محمد ؛ شفیعی، میثم ؛
(24 page(s) - From 127 to 150 )
Keywords:شایستگیمدل شایستگیبازاریابی دیجیتالمدیر بازاریابی دیجیتالDigital Marketing ManagerDigital marketingCompetency Modelcompetency
-
Corresponding Author : حقیقینسب، منیژه ؛ Writer : کامیابی، راضیه ؛
(22 page(s) - From 151 to 172 )
Keywords:برندجایگاهیابیبازاریابینقشۀ ادراکیMarketingBrandPositioningPerceptual Map