تابستان 1399- شماره 22 Ranking ب (Ministry of Science)
-
Corresponding Author : محسن، محمد ؛ Writer : حومانی، حوراء ؛
(39 page(s) - From 1 to 39 )
-
Writer : هاشمی، سید ضیاء ؛ Corresponding Author : رهبری، محمد ؛
(27 page(s) - From 41 to 67 )
Keywords:کنترل اجتماعیدادهکاویشبکههای اجتماعی مجازیتوئیترمحتوای مبتذلvulgar contentsocial controlData miningonline social networksTwitter
-
Writer : مقیمی، مریم ؛ سلطانی، سید علی اصغر ؛ Corresponding Author : خانیکی، هادی ؛
(41 page(s) - From 69 to 109 )
Keywords:زنانتحلیل گفتمانمردسالاریاینستاگرامنفرتپراکنیhate speechInstagrampatriarchydiscourse analysiswomen
-
Corresponding Author : عبداللهیان، حمید ؛ Writer : کرمانی، حسین ؛
(41 page(s) - From 111 to 151 )
Keywords:ایرانتوییتررسانههای اجتماعیهمگان شبکهایAll Networksocial mediaTwitterIran
-
Writer : عبداللهی نژاد، علیرضا ؛ Corresponding Author : امید، احمد ؛
(32 page(s) - From 153 to 184 )
Keywords:روابط ایران و آمریکاالجزیرهفاکسنیوزسیانانپرس تیویIran-US RelationsAl-JazeeraCNNPress TVFox News
-
Corresponding Author : تاج بخش، غلامرضا ؛ Writer : دانشفر، محمد ؛
(33 page(s) - From 185 to 217 )
Keywords:زنانآنتونی گیدنزمدیریت بدنرضایت از بدننظریه کاشتشبکه های ماهواره ای فارسی زبانbody managentSatellite TVwomen
-
Corresponding Author : اردکانی فرد، زهرا ؛ Writer : رضوی زاده، ندا ؛
(45 page(s) - From 219 to 263 )
Keywords:بازنماییشبکه اجتماعیاینستاگرامسلبریتیخودبازنماییself-representationInstagramcelebrityRepresentation
-
Corresponding Author : گرگین، بتول ؛ Writer : باقری، احمد ؛
(21 page(s) - From 265 to 285 )
Keywords:فضای مجازیقاعده تسبیبهتک حیثیتحاکمیت و خانوادهجرائم رایانه ایCyberspace MediaRule of PrayerThe FamilyCybercrimedomestic violenceGovernanceOpportunitiesthreats
-
Writer : شمسایی نیا، رامین ؛ خوش بیان، ابوذر ؛
(41 page(s) - From 287 to 327 )
Keywords:تلویزیونرسانههای اجتماعیهمگرایی رسانهایبرنامهسازی تلویزیونیتهیه کنندگی تلویزیونtelevision programmingTV producermedia convergencesocial mediatelevision
-
Writer : درودی، هما ؛ Corresponding Author : رضوی سطوتی، شادی ؛
(31 page(s) - From 329 to 359 )
Keywords:تمایل مشتریرسانه اجتماعی آنلاینتبلیغاتاثربخشی تبلیغاتAdvertisingAdvertising effectivenessCustomer's desiresocial media online
-
Writer : سیف، حامد ؛ بروجردی، مهدخت ؛ Corresponding Author : سیف، آرامیس ؛
(24 page(s) - From 361 to 384 )
Keywords:شبکههای اجتماعیکرونااخبار جعلیرسانه های رسمیارتباطات بحراناینفودمیکofficial mediaCoronaFake NewsInfodemiccrisis communicationsocial media