پاییز 1403 - شماره 74 Ranking الف (Ministry of Science)
-
Corresponding Author : کشاورز قرابائی، مهدی ؛
(45 page(s) - From 5 to 49 )
Keywords:تصمیمگیری گروهیانتخاب تامین کنندهبرنامه ریزی چند هدفهتخصیص سفارشمجموعه فازی فیثاغورثیPythagorean fuzzy setsOrder allocationMulti-Objective ProgrammingGroup decision-makingSupplier Selection
-
Writer : حسینی، پریسا ؛ Corresponding Author : سیف برقی، مهدی ؛
(40 page(s) - From 55 to 94 )
Keywords:تبلیغاتقیمت گذاریزنجیره تامین سبززمان تحویلردیابی اطلاعاتInformation TracingAdvertisingPricingGreen supply chainDelivery time
-
Corresponding Author : صادقیان، ابوالفضل ؛ Writer : خاتمی فیروزآبادی، سید محمد علی ؛ الفت، لعیا ؛ امیری، مقصود ؛
(39 page(s) - From 100 to 138 )
Keywords:کنترل موجودیبرنامه ریزی چند هدفهزنجیره تامین حلقه بستهClosed-loopMultiple Objective PlanningSupply chain
-
Writer : گلزار، ابراهیم ؛ عدالت پناه، سید احمد ؛ عزیزی، امیر ؛ Corresponding Author : نجفی، سید اسماعیل ؛
(31 page(s) - From 144 to 174 )
Keywords:تحلیل پوششی دادههاشبکه عصبی مصنوعیماشین بردار پشتیبانیادگیری ماشینستاندههای نامطلوبMachine learningsupport vector machineUndesirable outputsdata envelopment analysisArtificial neural network
-
Writer : حسنوند، مهراب ؛ فتحی واجارگاه، بهروز ؛ Corresponding Author : طالقانی، محمد ؛
(40 page(s) - From 180 to 219 )
Keywords:ارزیابی کاراییتحلیل پوششی دادههای شبکه ایخروجیهای نامطلوب و مراکز بهره برداری نفت و گازEfficiency evaluation network data envelopment analysis undesirable outputs weak disposability oil and gas exploitation centers
-
Writer : رزاقی هریس، محمدعلی ؛ نوری، ایرج ؛ Corresponding Author : جوانمرد، حبیب اله ؛
(28 page(s) - From 226 to 253 )
Keywords:تامین مالیزنجیره تامینصنعت لوازم خانگیمولفههای زنجیره تامین مالیcomponents of the financial supply chainSupply chainhome appliance industryFinancing
-
Writer : وحیدی ایری سفلی، حسین ؛ نصرالله نیا، محمد ؛ غفاری آشتیانی، پیمان ؛ Corresponding Author : احمدی شریف، محمود ؛
(29 page(s) - From 261 to 289 )
Keywords:مدیریت دانش مشتریانبازاریابی تعاملی محتوا محورمتغیرهای علیمتغیرهای مداخله گرمتغیرهای زمینه ایCustomer Knowledge ManagementSteel IndustryContextual Variablescontent-oriented interactive marketingcausal variablesintervening variablesconsequences of the model