-
1.
Writer : پورحیدری، امید ؛ خاکساری، محمد ؛ دوست محمدی، محمد ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1389، دوره دوم - شماره 4 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 3 to 18 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریمدل سرو کوالمخابرات استان کرمانمشتریمشتریانخدمات
-
2.
Writer : میرزائی، حمیدرضا ؛ خدامی پور، احمد ؛ پورحیدری، امید ؛
Journal:مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار»زمستان 1395 - شماره 29 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 67 to 84 )
-
3.
Writer : JONR.KATZENBACH ؛ Translator : ظاهری گودرزی، حجت ؛ پورحیدری، امید ؛
Journal:تدبیر»آذر 1378 - شماره 98 (5 page(s) - From 42 to 46 )