-
1.
Corresponding Author : خادمی، علی اکبر ؛ Writer : فرازنده، هانیه ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»پاییز 1398، سال چهاردهم - شماره 44 Ranking C (Azad University (20 page(s) - From 41 to 60 )
Keywords:تعهدرضایتاعتمادقصد خرید آنلاینخلق ارزش برندکیفیت ارتباط مشتریCreating Brand ValueIntention to Online PurchaseCustomer Relationship Quality.SatisfactionCommitmentTrust
-
2.
Corresponding Author : عادل، حسین ؛ Writer : علیرضایی، ابوتراب ؛ جلالی، سید مهدی ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»پاییز 1397، سال سیزدهم - شماره 40 Ranking C (Azad University (20 page(s) - From 63 to 82 )
Keywords:جنسیترضایتریسک درکشدهقصد خرید مجدد و آیندهنگاریمزایای درکشدهتداوم اعتمادRepurchase Intention and Foresightperceived risktrust propensityPerceived BenefitgenderSatisfaction
-
3.
Writer : صاحب الزمانی، محمد ؛ دلاوران، فیروزه ؛ زاهد پاشا، بهاره ؛ Corresponding Author : ادهمی مقدم، فرهاد ؛
Journal:اندیشه و رفتار در روانشناسی بالینی»تابستان 1400 - شماره 60 Ranking C (Azad University (11 page(s) - From 91 to 101 )
Keywords:عزت نفسرضایت مندیبوتاکسself-esteemSatisfactionBotox
-
4.
Corresponding Author : نیک بخش، رضا ؛ Writer : نظری، ناصر ؛
Journal:مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش»زمستان 1400 - شماره 15 Ranking C (Azad University (15 page(s) - From 45 to 59 )
Keywords:ارزش درک شدهدسترسی به خدماتدرک کیفیت خدماترضایتوفاداریSatisfactionService QualityLoyaltyPerceived value
-
5.
Writer : یاری زنگنه، مرضیه ؛
Journal:نوآوری های مدیریت آموزشی»زمستان 1400 - شماره 65 Ranking C (Azad University (18 page(s) - From 70 to 87 )
Keywords:دانشگاه آزاد اسلامیآموزش مجازیرضایت مندی دانشجویانcovid-19بیماری همه گیر کروناCorona virus epidemic (COVID 19)Virtual Education UniversitySatisfactionIslamic Azad Universitystudentsآموزشدانشجویانرضایترضایتمندیکیفیت آموزش مجازیفناوری