خلاصه ماشینی:
"نقد و معرفی چگونه با اعتماد و مشارکت مشتری میتوان در بازرگانی موفق شد؟ رحمت الله رستمپور یامچی نام کتاب:مشتری در جایگاه شریک «ایجاد روابط ماندگار» نویسنده:چیپ اربل مترجم:غلامرضا صالحی معوا ناشر:رسا مقدمه: از همه منابعی که برای گرداندن یک شرکت لازم است به نظر میرسد،عامل انسانی مهمترین آنها است.
«عالیترین سرنوشت برای فرد آن است که خدمت کند تا حکمرانی»آلبرت انیشتن مطلب اول که از 2 بخش تشکیل شده به موضوع مشارکت میپردازد که در این راستا مسائل-تشریح مبحث مشارکت با مشتری-روح مشارکت با مشتری را مورد بررسی قرار میدهد.
مطلب مورد بحث دیگر کتاب اعتماد میباشد که در سه بخش به مسائلی همچون به مشتریان خود اعتماد کنیم-تضمین اطمینان- نمونههایی از وفاداری میپردازد.
مشتریانی که به شما اعتماد دارند،در مواقعی که احتمالا لغزشی صورت بگیرد بیشتر شکیبا،صبور و باگذشت هستند و حتی احتمالا در مقابل مشتریان دیگر از شما دفاع خواهند نمود و خواهند گفت:«اوه،این مورد اتفاقی است،این یک استثناء است که اشتباها پیش آمده»آنها همچنین بر این باورند که در مقابل پول خود بهترین کالا یا خدمت را کسب نمودهاند.
بخش 13 و 14 و 15 به مبانی حقیقت اختصاص دارد که در این راستا به مسائل ذیل میپردازد نیروی به کار زدن نقابها-شرکاء سوابق خود را قبل از ورود بررسی میکنند-افکندن نقاب،باعث آسایش خیال میگردد-به کنار افکندن نقاب،مظهر سعادت و انسانیت است.
مطلب بعدی کتاب به مفهوم تعادل اختصاص دارد و به نقش آن در جلب مشتری میپردازد و به مسائل و موضوعات متفاوتی ت کیه میکند از آن جمله به «ما»ضمیر قدرت است-تقابل(معامله به مثل)شناور-نوسان در مشارکت."