Skip to main content
فهرست مقالات

معرفی کتاب

نویسنده:

ISC (4 صفحه - از 95 تا 98)

کلید واژه های ماشینی : فصل نقش ارتباطات بازاریابی تشریح ، خدمات ، مشتری ، طراحی سیستمهای تحویل خدمات ، سیستم بازاریابی خدمات تشریح ، بازاریابی خدمات و اجزاء ارتباطات ، کتاب ، اجزاء ارتباطات در سیستم بازاریابی ، بازاریابی خدمات ، بازاریابی خدمات بر راهبردهای ارتباطات

خلاصه ماشینی:

"در این فصل ابتدا معنای بهره‌وری و کیفیت در زمینه خدمات بیان می‌شود و سپس ارتباط بین انتظارات مشتری، کیفیت خدمات و رضایت مشتری بررسی شده است. سطوح مختلف انتظارات مشتری، الگوی شکاف در کیفیت خدمات، پنج بعد ارزیابی کیفیت توسط مشتریان و چهار ابزار برای بهبود کیفیت و طراحی راهبرهای اصلاح اشتباهات خدماتی جهت مدیران از دیگر موارد بررسی شده در این فصل می‌باشد. در ابتدای این فصل اصول بخش‌بندی و تقسیم بازار و بخصوص اصول بخش‌بندی رفتار مشتری مورد بحث قرار می‌گیرد، سپس بازاریابی رابطه(بلند مدت)تشریح شده و راهبردی بخش‌بندی به منظور استفاده مؤثر بیان گردیده است. فصل نهم با عنوان«افزودن ارزش از طریق عناصر تکمیلی محصول»به بررسی محصولات اصلی و خدمات تکمیلی پرداخته و سپس تحت عنوان هشت گلبرگ خدمات، طبقه‌بندی خدمات تکمیلی را ارایه کرده و به دنبال آن به توضیح هر یک از این خدمات می‌پردازد. آخرین بخش کتاب با عنوان تلفیق بازاریابی با مدیریت، عملیات و منابع انسانی در قالب چهار فصل بیان شده است."


برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.