Skip to main content
فهرست مقالات

معرفی پایان نامه

نویسنده:

ISC (5 صفحه - از 143 تا 147)

کلید واژه های ماشینی : رفتار خرید سفر گردشگران بازدیدکننده ، رفتار خرید سفر گردشگران ، گردشگران ، رفتار خرید سفر گردشگران سیاحتی ، شکل‌دهی رفتار مصرف گردشگران سیاحتی ، مدلهای رفتار خرید سفر گردشگران ، سفر گردشگران بازدیدکننده از ایران ، تحلیل رفتار خرید سفر گردشگران ، رفتار مصرفی گردشگران زیارتی ، سفر گردشگران سیاحتی و زیارتی

خلاصه ماشینی:

"ایران با تمام شایستگی‌های بالقوه و پویایی فرهنگی و اجتماعی خود بدون اغراق در این صنعت در آغاز راه است و بدیهی است در چنین موقعیتی،زمینه مطالعه و پژوهش در مورد صنعت گردشگری ایران از اهمیت به سزایی برخوردار می‌باشد. (*)-کارشناس ارشد کتب مرجع و اطلاع‌رسانی در این پژوهش سعی شده است که مشخص شود که چه عواملی در ذهن یک‌ گردشگر خارجی تاثیر می‌گذارد تا او کشور ایران را برای گردشگری انتخاب کند، همچنین به تحلیل رفتار خرید سفر گردشگران سیاحتی و زیارتی بازدیدکننده از ایران‌ می‌پردازد. -اثبات علمی این مدعا که مدلهای رفتار خرید سفر گردشگران که توسط متخصصان غربی طراحی شده نمی‌تواند بدون تغییر در کشورهایی نظیر کشور ما به‌ کار گرفته شود و برای به کارگیری مدلها باید در آنها اصلاحات لازم را متناسب با وضعیت کشور خود به وجودآوریم. نتیجه‌گیری‌2 از میان یافته‌های پژوهش به طور خلاصه می‌توان به این موضوع اشاره کرد که‌ گردشگرانی که به جهت سیاحت به ایران می‌آیند عوامل زیر به ترتیب اولویت در شکل‌دهی رفتار مصرفی آنها دخیل است."


برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.