چکیده:
روابط عمومی ها نقش مهم و کلیدی در برخورد با مخاطبان یک سازمان دارند و استفاده از فناوری های نوین ارتباطی و اطلاعاتی سبب ارتقاء سطح کیفی و کمی کارکردها در حوزه فعالیت روابط عمومی شده است. تاکید بر فن آوری اطلاعات، ابزاری برای رفع نیازهای مخاطبان و ارائه خدمات با کیفیت برتر است. لذا فن آوری اطلاعات به عنوان ابزار مدیریتی روابط عمومی ، می تواند مفید واقع شود، از این رو روابط عمومی الکترونیک می تواند روش خوبی را در اختیار مدیران سازمان، شرکت ها و موسسات قرار دهد تا با مخاطبان و تشکیلات خود ارتباطی دو سویه و گسترده برقرار کند و به سرعت از نظرات آنها مطلع شوند . روابط عمومی به عنوان ابزاری که قادر است اطلاعات کافی و لازم را در اختیار مخاطبان، کاربران و استفاده کنندگان قرار دهد.در این مقاله در ابتدا به بررسی مفهوم دولت الکترونیک و روابط عمومی الکترونیک پرداخته و در ادامه با توجه به پژوهش انجام شده نقش آموزش - دسترسی به اینترنت و شکاف دیجیتالی - امنیت و حریم شخصی در توسعه روابط عمومی الکترونیک در سازمانهای رسانه ای از دیدگاه انجمن مدیران روابط عمومی ایران مورد بررسی قرار گرفته است.
Key role of public relations in an organization with their audience And the use of new communication and information
technology functions of quantitative and qualitative improvement in the field of public relations is.
Emphasis on information technology, tools and services to meet the needs of the audience is of superior quality. Therefore,
the information technology public relations as a management tool, it can be useful, therefore, can be a good way to provide
electronic public relations managers, companies and institutions to put in place and extensive interaction with the audience
and your organization their opinions are informed .