Skip to main content
فهرست مقالات

همگونی های محصولات رسانه ای با جهت گیری های سیاست خارجی آمریکا در موضوع ایران هراسی

نویسنده:

علمی-پژوهشی (وزارت علوم)/ISC (16 صفحه - از 141 تا 156)

چکیده:

از آنجا که ، یکی از اساسی ترین کارویژه حکومت ها، در قلمرو اقتصـادی تبلـور می یابد و همچنین مسائل و موضوعات اقتصـادی ارتبـاط تنگـاتنگی بـا رفـاه ، معیشت ، رضایت مندی شهروندان و عدم آن نیز با مقبولیت نظام گـره خـورده است . مقاله حاضر در صدد است تا قوت ها و ضعف های داخلـی و فرصـت هـا و تهدیدات خارجی در حوزه مسائل اقتصـادی مـرتبط بـا سرنوشـت جمهـوری اسلامی را در سال های آغازین دهه چهارم انقلاب مورد کنکـاش ، شناسـایی و در اختیار مسئولان ، سیاست مداران ، تصـمیم سـازان ، تصـمیم گیـران ، مـدیران عالی اقتصادی و جامعه علمی کشور قرار دهد.

کلیدواژه ها:

اقتصاد ،انقلاب اسلامی ،نظام جمهوری اسلامی ،ضعف ،قوت ،فرصت و تهدید


برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.