خلاصه ماشینی:
"جدول شماره ی یک -خلاصه شاخص های مطرح شده از ابعاد کارآفرینی استراتژیک و مزیت رقابتی ابعاد شاخص ها منابع ذهنیت کارآفرینانه شناسایی فرصت های کارآفرینانه ، هوشیاری آیرلند و همکاران (٢٠٠٣)؛ هاینی و کارآفرینانه ، چارچوب کارآفرینانه همکاران (٢٠١٠) فرهنگ کارآفرینانه تحمل ابهام ، یادگیری از شکست ، اسـتفاده آیرلند و همکاران (٢٠٠٣)؛ نـیکلای از تغییرات و تحقیق و توسعه و جاکوب (٢٠١١) رهبری کارآفرینانه پیشرو بـودن ، نـوآور بـودن ، ریسـک پـذیر آیرلندو همکـاران (٢٠٠٣)؛ گوپتـا و بودن ، ایجاد تعهد و انگیزش همکــاران (٢٠٠٤)؛ بــوجی هــاون و همکاران (٢٠٠٧) مـــدیریت اســـتراتژیک ساختاردهی منـابع ، دسـته بنـدی کـردن آیرلنــد و همکــاران (٢٠٠٣)؛ وب و منابع منابع ، استفاده از قابلیت های و جدید همکاران (٢٠١٠)؛ بارنی (١٩٩١) خلاقیت وخلاقیت ترکیب اطلاعات متنوع ، بکارگیری ایده های آیرلنــدو همکــاران (٢٠٠٣)؛ چــن نوآوری نوین (2007) نوآوری نوآوری رادیکال آیرلنـــدوهمکاران (٢٠٠٣)؛ تامـــایو نوآوری تدریجی وهمکاران (٢٠١٠)؛طالبی (١٣٨٥) هزینه دسترسی به هزینه پایین نیروی کار، مـواد مزیـــــت خــام ، کــاهش هزینــه عملیــات ســاخت و نقشه راه صنعتی سـازی سـاختمان رقابتی کاهش هزینه فعالیت های اجرایی مســکن (١٣٨٩)؛ چیــوو همکــاران کاهش نرخ خرابی و پرت مصالح ، تأکید بـر (٢٠٠٨)؛ کیفیت کنترل کیفیت ، مدیریت کیفیـت جـامع در اریکسون و ستربرگ (٢٠١١).
کارآفرینی اسـتراتژیک در این تحقیق با سه بعد ذهنیت کارآفرینانه ، توازن بین شناسایی و بکارگیری فرصت هـا و نوآوری مستمر (ابعاد کارآفرینی استراتژیک در شرکت های خانوادگی ) مـورد سـنجش قرار گرفته است و نتایج این تحقیق نشان داد که سرمایه فکری و کارآفرینی استراتژیک اثر قابل توجهی بر مزیت رقابتی و عملکرد سازمانی دارد (رضائیان و نائیجی ، ٢٠١١) ٣- مدل مفهومی پژوهش مدل مفهومی پژوهش براساس موضوعات مطرح شـده در ادبیـات نظـری پـژوهش برگرفته شده از مدل نظری آیرلند و همکاران می باشد."