Skip to main content
فهرست مقالات

طراحی الگوی بکارگیری استراتژی کانال های توزیع ترکیبی در سازمان های مالی

نویسنده:

علمی-پژوهشی (وزارت علوم)/ISC (28 صفحه - از 91 تا 118)

کلیدواژه ها :

کانال توزیع ،نظریه داده بنیاد ،استراتژی کانالهای توزیع ترکیبی

کلید واژه های ماشینی : طراحی الگوی بکارگیری استراتژی کانال ، استراتژی کانالهای توزیع ترکیبی ، بکارگیری استراتژی کانالهای توزیع ترکیبی ، کانالهای توزیع ، استراتژی ، طراحی ، مشتری ، مشتریان ، بیمه ، مفهوم استراتژی کانالهای توزیع ترکیبی

علیرغم رایج بودن مفهوم استراتژی کانالهای توزیع ترکیبی و اسـتفاده روزافـزون از اسـتراتژی مـذکور تـاکنون مطالعات نظری جامع و مانعی در این حوزه انجام نشده است و خلاء وجود الگـویی علمـی و معتبـر در ایـن حـوزه شدیدا احساس می شود. ما با هدف طراحی الگویی جهت بکارگیری استراتژی کانالهای توزیع ترکیبی در سازمانهای مالی این مطالعه را انجام دادیم و با استفاده از نظریه داده بنیاد و پس از انجام مصاحبه عمیق با ١٨ نفر از خبرگـان حوزه بانکداری و بیمه ، به تعیین مولفه های الگو و روابط بین آنها پرداختیم . الگوی طراحی شده به سازمانهای فعال در حوزه های مختلف و بطور خاص حوزه مالی کمک می نماید درک بهتری در زمینه کانالهای توزیع داشته باشند و به هنگام تصمیم گیری در خصوص طراحی کانالهای توزیع و استفاده از استراتژی کانالهای توزیع ترکیبی با مـدنظر قرار دادن مولفه ها و عوامل تشکیل دهنده الگو به گونه ای عمل نمایند که ضمن بهره گیری از مزایای افـزایش تعـدد کانالهای توزیع ، از مسائل و مشکلات آن دوری گزینند.


برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.