چکیده:
یانگ ســوک چی ، رئیس نشر الزوایر١، برای تکامل و رشد صنعت نشر با چشم انداز امروز دیجیتال چهار رویکرد الکترونیکی ارائه داده است : ١. تحکیم و تقویت نقش سنتی ناشران ؛ ٢. توسعه نقش ناشران برای استقبال از نوآوری و شبکه های اطلاعاتی ؛ ٣. تجربه با استفاده از محتوای تعاملی بیشتر و الگوهای جدید تجاری ؛ ٤. متعهد شدن به مردم برای به نمایش گذاشتن ارزش نشر.
خلاصه ماشینی:
"برای مثال در الزوایر، شــبکه های اجتماعی و پلتفرم مدیریت پژوهشی ، این امکان را برای پژوهشگران سراسر دنیا به وجود آورده است که کارشناسان در این زمینه را شناسایی کنند و مقالات آن ها را به اشتراک بگذارند و مشارکت و همکاری داشته باشند.
صنعت نشر دچار تغییرات عظیمی شده است و من دربارة این تکامل به برخی تغییراتی که ناشران در عصر دیجیتال با آن روبه رو هستند و مشخص کردن راه هایی که بتوان بر موج تغییرات سوار شد تا آن ها را به فرصت ها تبدیل کرد خواهم پرداخت .
از این رو، برای کمک به ناشران برای پیشرفت در زمینه های الکترونیکی ، پیشنهاد من چهار رویکرد الکترونیکی است : تقویت ، توسعه ، تجربه ، و تعهد.
به ویژه در نشر STM بسیاری از ناشران به عنوان تأمین کنندگان تکنولوژی عمل می کنند و پلتفرم های جدید و ابزارهای آنلاین را که تحلیلگر محتوای ناشر هستند توسعه می دهند و پاسخ های مفهومی و بی واسطه ای ارائه می دهند که موجب بالا رفتن کارایی و صرفه جویی در وقت مردم می شــود.
برای محقق شدن این مورد، باید با ایجاد ابزارهای دیجیتال به کمک پژوهشگران بشتابیم که شامل هر چیزی از ابزارهای تحلیلی برای غربالگری اطلاعات می شود تا راه حل های دیجیتال که به کشف فرصت ها و سیستم های ویرایش آنلاین کمک می کند و امکانی را فراهم می آورد که مقالات را از پلتفرم آنلاین و قابل دسترســی مرور کنند."