چکیده:
جامعه امروز بدون وسایل ارتباط جمعی )رسانه ( غیر قابل تصور است . وسایل ارتباط جمعی برای جوامع مهم بوده و بسته به نوع نظامی که رسانه تابع آن است ، و عل یق و نیازهای افراد خاص و میزان توسعه یافتگی آن جامعه ، کارکردهای متنوعی دارند. در این مقاله نقش مدیریت رسانه را در ترویج فرهنگ دینی و اسل می به شیوه ای مروری بیان نموده ایم . نتیجه آن که ، یک رسانه با توجه به سیاست ، فرهنگ ، دین و مذهب ؛ یک منطقه یا جمعیت الگوهای به کارگیری نظام خود را پیاده سازی و اجرا می کند. همچنین دیدگاه های مدیریت رسانه در هر مکتبی برای خود منحصر به فرد است . به عبارتی دیگر، اگر یک مدیر رسانه بخواهد از اصول مدیریت و برنامه ریزی جهت تدوین برنامه های یک رسانه استفاده کند و آن رسانه هم پیرو فرهنگ دینی و اسل می باشد، نباید قرآن ، سنت و پیروی از پیامبر )ص ( و امامان را فراموش کند.
خلاصه ماشینی:
"اهمیت استفاده و بهره گیری مناسب مهر ٩٥ که این درک را داشته باشد و توان انتقال آن و مؤثر از وسایل ارتباط جمعی و رهبری و را هم به یک ارگان یا زیر مجموعه های خود هدایت افکار عمومی در مقابله با اسلم هراسی و را دارا باشد، امروزه به عنوان دین و در جهت نفوذ غرب دلیلی شده است که نگاه ها به رسانه ها در داخل و خارج فوق العاده جهت دار شود.
امام رضا )ع ( معیار و مانند حربه ای تلقی می شود که به انسان قدرت میزان بودن مدیر اسلمی را به طور کلی برای می دهد تا در عرصه تمایلت شخصی خویش تمامی بخش های جامعه در امور اجتماعی و شماره ٢٣ کوشش نماید و به اهداف شخصی و سازمانی اقتصادی را بیان می کند، یعنی ضمن این که مهر ٩٥ خود دست یابد.
فرهنگ دینی درسازمان هایی شماره ٢٣ فرهنگ و وجه مشترک که بین آن دو وجود که اساس مدیریت اسلمی را پیروی میکنند مهر ٩٥ دارد، می تواند بایدها و نبایدهای فعالیت های از اساسی ترین زمینه های تغییر و تحول در حیات مادی و معنوی یک رسانه و طرز تلقی سازمان است نظر به این که برنامه های عملیاتی مخاطبان آن رسانه را در یک محوریت و حوزه و کارکردی به عنوان زیر بنایی در بستر تحولت تعیین کند."