چکیده:
باتوجه به تعریف ، بازاریابی عبارت است از ارضای نیازها و خواسته های مصرف کننده از طریق فرآیند مبادله به گونه ای که روابط بلند مدت با وی برقرار شود،در طی این مراحل در بازارهای رقابتی همه واحدهای هرشرکت همواره سعی میکنندتوجه خود را بر عملکرد مورد پسند مشتری متمرکز کنند تا نسبت به رقبا برای کسب سهم بازار بیشتر بهتر عمل نمایند ،در این میان بسته بندی به عنوان ابزاری استراتژیک جهت افزایش رقابت پذ یری محصولات در امر بازاریابی از اهمیت ویژه ای برخوردار است یکی از مواردی که نسبت به این مهم مورد مطالعه وبررسی قرار میگیرد ارزیابی رفتار مصرف کنندگان با توجه به رضایت آنان میباشدزیرا بسته بندی محصول ، ترکیبی از عناصر گوناگون است که هر کدام از آن ها میتوانند در ایجاد تصویر مشخص در ذهن مصرف کننده موثر واقع شوند. در این تحقیق اطلاعات مندرج بسته بندی محصول چای که به عنوان یک عامل کیفی رضایت مصرف کننذگان را متاثر می سازد مورد بررسی قرار میگیرد.
خلاصه ماشینی:
تأثیر اطلاعات مندرج بسته بندی بر رضایتمندی مصرف کنندگان چای امیر نژادقنبر دانشجوی دکترا رشته مدیریت بازریابی در دانشگاه دولتی کشاورزی ارمنستان ، دپارتمان بازاریابی، ارمنستان چکیده باتوجه به تعریف ، بازاریابی عبارت است از ارضای نیازها و خواسته های مصرف کننده از طریق فرآیند مبادله به گونه ای که روابط بلند مدت با وی برقرار شود،در طی این مراحل در بازارهای رقابتی همه واحدهای هرشرکت همواره سعی میکنندتوجه خود را بر عملکرد مورد پسند مشتری متمرکز کنند تا نسبت به رقبا برای کسب سهم بازار بیشتر بهتر عمل نمایند ،در این میان بسته بندی به عنوان ابزاری استراتژیک جهت افزایش رقابت پذ یری محصولات در امر بازاریابی از اهمیت ویژه ای برخوردار است یکی از مواردی که نسبت به این مهم مورد مطالعه وبررسی قرار میگیرد ارزیابی رفتار مصرف کنندگان با توجه به رضایت آنان میباشدزیرا بسته بندی محصول ، ترکیبی از عناصر گوناگون است که هر کدام از آن ها میتوانند در ایجاد تصویر مشخص در ذهن مصرف کننده موثر واقع شوند.
0971 کم خیلیزیاد متوسط زیاد *.