چکیده:
میزان خرید و نر٣ بازگشت مصرف کننده یک موضوع همیشه در حال توسعه در بخش فروشگاهی و خدمات ارتباطی (مانند فروشگاه های زنجیره ای و ارتباطات راه دور) است بطوریکه میتوان گفت الگوهای تجاری به روابط بلند مدت با مصرف کنندگان بر اساس سود آوری بستگی دارد. تجارت در این بخش برای بررسی و کیفیت خدمات به عنوان ابزار مهم افزایش حفاظت مصرف کننده در نظر گرفته شده است . مطالعه فعلی نقش مهم دیگری را از برند و نشان تجاری در مدیریت خرید و فروش سهام مصرف کنندگان فعلی فروشگاه ها و خدمات ارتباطی مورد بررسی قرار می دهد . بر اساس اطلاعات علم اقتصاد، پیشنهاد می کنیم که اعتبار نشان تجاری نقشی را تایید می کند که نشان تجاری می تواند در این فرایند ایفا کند . این تحقیق به درک زیادی منجر می شود که نشان تجاری دارای نقش مهمی در ایفا مدیریت روابط بلند مدت مصرف کننده است و توضیح می دهد که چگونه ابزار معمولی و عادی مدیریت روابط مصرف کننده ، رضایت و کیفیت خدمات با اعتبار نشان تجاری و برند ارتباط دارد. نتایج ناشی از نمونه های فروشگاه های خرده فروش و شرکت تلفن از راه دور مصرف کنندگان نشان می دهد که اعتبار نشان تجاری در نقش تدافعی به کار برده می شود : یعنی باعث افزایش کلمات مصطلح و کاهش تغییر رفتارها در بین مصرف کنندگان می شود و این روابط به وسیله رضایت و تعهد مصرف کننده واسطه قرار می گیرد . مفاهیم ضمن این مطالعه به صورت تئوری و عملی مورد بحث قرار گرفته است .
خلاصه ماشینی:
٢مدرس دانشگاه غير انتفاعي تاکستان ٣دانشگاه آزاد اسلامي، واحد ملاير، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان ، ملاير،ايران *نويسنده مسئول yahoo@Ali. imani٤٠ چکيده ميزان خريد و نر٣ بازگشت مصرف کننده يک موضوع هميشه در حال توسعه در بخش فروشگاهي و خدمات ارتباطي (مانند فروشگاه هاي زنجيره اي و ارتباطات راه دور) است بطوريکه ميتوان گفت الگوهاي تجاري به روابط بلند مدت با مصرف کنندگان بر اساس سود آوري بستگي دارد.
مطالعه فعلي نقش مهم ديگري را از برند و نشان تجاري در مديريت خريد و فروش سهام مصرف کنندگان فعلي فروشگاه ها و خدمات ارتباطي مورد بررسي قرار مي دهد .
اين تحقيق به درک زيادي منجر مي شود که نشان تجاري داراي نقش مهمي در ايفا مديريت روابط بلند مدت مصرف کننده است و توضيح مي دهد که چگونه ابزار معمولي و عادي مديريت روابط مصرف کننده ، رضايت و کيفيت خدمات با اعتبار نشان تجاري و برند ارتباط دارد.
نتايج ناشي از نمونه هاي فروشگاه هاي خرده فروش و شرکت تلفن از راه دور مصرف کنندگان نشان مي دهد که اعتبار نشان تجاري در نقش تدافعي به کار برده مي شود : يعني باعث افزايش کلمات مصطلح و کاهش تغيير رفتارها در بين مصرف کنندگان مي شود و اين روابط به وسيله رضايت و تعهد مصرف کننده واسطه قرار مي گيرد .
بنابراين به طور کلي کاهش مصرف کننده بايد با توجه به فروشگاه ها و شرکتهاي ارتباطات از دور ( مخابرات ) باوجود نمونه هايي از خدمات ارتباطاتي بلند مدت مورد نياز براي ايجاد روابط رسمي بين مصرف کننده و شرکت ها بررسي شود .