Skip to main content
فهرست مقالات

بازاریابی و مدیریت بازار در تعاونیهای تولیدی

نویسنده:

کلید واژه های ماشینی : بازار ، بازاریابی ، مدیریت بازار در تعاونیهای تولیدی ، بازاریابی و مدیریت بازار ، مشتریان ، مدیران ، نیازهای مشتریان و مصرف‌کنندگان تأمین ، فروش ، قیمت ، نگرش مشتری‌گرایی

خلاصه ماشینی:

"تعاونیها نیز به مانند دیگر شرکتها می‌باشد نگرش مشتری‌گرایی را در انجام‌ فعالیتهایشان مورد توجه قرار دهند و با بررسی نیاز و خواسته‌های اعضاء و مشتریان و با همان نگرش با بیرون به‌ داخل که خود را در جهت تأمین رضایت‌ مشتریان سازماندهی کنند. این متغیرها که تحت‌ عنوان آمیخته‌های بازاریابی‌ marketing ) ( min مطرح می‌شوند،عبارتند از: 1-محصول‌ product 2-قیمت‌ price 3-پیشبرد promotion 4-توزیع‌ place محصول‌ product محصول را به‌عنوان هرچیزی تعریف‌ می‌کنیم که بتوان در بازار برای جلب‌ توجه،تملک،استفاده یا مصرف و عرصه‌ کرد و احتمالا می‌توان رفع یک نیاز یا خواسته را نیز داشته باشد. پیشبرد promotion فعالیتهای ترفیعی مجموعه‌ای از تبلیغات،فروش حضوری،پیشبرد فروش و روابط عمومی است که برای دستیابی به‌ هدفهای برنامه فروش مورد استفاده قرار می‌گیرد و عوامل متعددی نیاز به ترفیع را مشخص می‌سازد."

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.