چکیده:
مسئله اصلی این پژوهش، مطالعه و شناسایی میزان مشارکت سازمان ها و نهادهای دولتی در اجرای طرح های چهارگانه ی ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان کرمانشاه است. این تحقیق به بررسی نقش مشارکت سازمان ها و نهادهای دولتی در اجرای طرح های چهارگانه ارتقای امنیت اجتماعی در سال 1387 با تاکید بر چهار سازمان دولتی صدا و سیما، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، اداره کل دادگستری و اداره ارشاد اسلامی شهرستان کرمانشاه می پردازد. روش تحقیق به صورت پیمایشی با کمک ابزار پرسش نامه و و روش نمونه گیری تصادفی بوده و جامعه آماری کلیه مدیران و کارشناسان سازمان دخیل در طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان کرمانشاه تشکیل می دهند. نتایج این پژوهش نشان داد که سازمان های دخیل در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با به کارگیری امکانات، آموزش همگانی، اطلاع رسانی بهینه و به کارگیری بازخوردهای اصلاحی نقش موثری در اجرای این طرح برعهده داشته اند.
خلاصه ماشینی:
"/ / طرح ارتقای / امنیت اجتماعی / نمودار ٢: دیاگرام مربوط به عوامل مؤثر بر اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی (سازمان صدا و سیما) با توجه به مدل علی (نمودار٢) مربوط به تأثیرات متغیرها نکات زیر برای ما روشن می شود: بعد از به دست آمدن میزان اثر علی (٢/٩٨) که از مجموع کل اثرات مستقیم و غیر مستقیم متغیرها بر روی طرح ارتقای امنیت اجتماعی حاصل شد، نشان دهنده تأثیرگذاری متغیرهای مستقل بر روی متغیر وابسته می باشد.
/ / طرح ارتقای امنیت اجتماعی / نمودار ٣: دیاگرام مربوط به عوامل مؤثر بر اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی (ارشاد اسلامی ) با توجه به مدل علی (نمودار٣) مربوط به تأثیرات متغیرها نکات زیر بـرای مـا روشـن می شود: بعد از به دست آمدن میزان اثر علی (٢/٨٥) که از مجموع کل اثرات مستقیم و غیر مستقیم متغیرها بر روی طرح ارتقای امنیت اجتماعی حاصل شد، نشان دهنده تأثیرگذاری متغیرهای مستقل بر روی متغیر وابسته است .
/ / طرح ارتقای امنیت / اجتماعی / نمودار٤: دیاگرام مربوط به عوامل موثر براجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی (ستاد احیا) با توجه به مدل علی (نمودار٤) مربوط به تأثیرات متغیرها نکات زیر بـرای مـا روشـن می شود: بعد از به دست آمدن میزان اثر علی (٢/٩٨) که از مجموع کل اثرات مستقیم و غیر مستقیم متغیرها بر روی طرح ارتقای امنیت اجتماعی حاصل شد، نشان دهنده تأثیرگذاری متغیرهای مستقل بر روی متغیر وابسته است ، هم چنین با توجه بـه ایـن که ( ١."