Skip to main content
فهرست مقالات

تازه‌ها

(4 صفحه - از 88 تا 91)

خلاصه ماشینی:

"پس اگر با توجه به بیماری‌های زمینه‌ای و سابقه خانوادگی بیماری قلبی، احتمال می‌دهید خطر سکته قلبی در شما زیادتر از پوکی استخوان در سنین یائسگی است، بهتر است از خیر مکمل‌های کلسیمی بگذرید یا اینکه میزان مصرف کلسیم را از راه غذایی که می‌خورید، محاسبه کنید و سپس کمبود آن را با مکمل جبران کنید. مصرف خرما موجب کاهش کلسترول خون و فشار خون افراد می‌شود و از سکته‌های مغزی و قلبی پیشگیری می‌کند. ‌نان‌هایی که با آرد سفید تولید می‌شود، به لحاظ ارزش غذایی غنی نیستند و مصرف مداوم این نان‌ها سبب بروز بیماری‌های گوارشی و احتمال وجود بیماری قند خون و دیابت را در انسان افزایش می‌دهد. * از خوابیدن روی شکم پرهیز کنید؛ زیرا وقتی به این وضعیت می‌خوابید، شکم به سمت زمین می‌افتد و در نتیجه کمر حالت قوسی پیدا می‌کند که این امر موجب افزایش گودی کمر و بروز درد می‌شود."

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.