Skip to main content
فهرست مقالات

تبلیغ از راه اینترنت (قسمت چهارم)

(2 صفحه - از 87 تا 88)

خلاصه ماشینی:

"مخاطبین وبلاگ؛ هرچند کاربران اینترنت افراد گوناگون و غیر یکنواخت هستند، اما بهتر است مطالب و محتوای وبلاگ برای یک سطح مشخص و یک نواخت تهیه و منتشر شود. com ممکن است طریقه ایجاد وبلاگ در بلاگرهای مختلف قدری متفاوت باشد، اما این تفاوت، چندان زیاد نیست و ساختار همه یکسان است. "شناسه کاربری" همان نامی است که برای وبلاگ خود در آدرس اینترنتی برمی‌گزینید در این نامگذاری غیر از حروف انگلیسی، اعداد و خط تیره از کاراکترهای دیگر استفاده نشود. هنگام وارد کردن کلمه عبور در اغلب سایت ها به جای حروف تایپ شده روی صفحه ستاره‌ای به منظور محرمانه ماندن اسم رمز شما دیده می‌شود. راه بهتر این است که قبلا مطالب را توسط ویرایشگرهای تحت ویندوز مانند Notepad و Word آماده کرد و پس از اتصال و ورود به سایت کل آن را به صفحه مدیریت یادداشت ها انتقال داد."

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.