خلاصه ماشینی:
"فهرست مطالب 1 تأثیر روش آموزش مسأله محور بر افزایش خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایهء سوم راهنمایی شهر دلیجان حسن شعبانی-حمید رضا مقامی 91 طراحی مدل نرمافزار آموزش ریاضی براساس رویکرد سازندهگرایی غلامرضا احمدی-مصطفی شیخزاده 73 فرایندهای حل مسأله در آموزش ریاضیات سلطانعلی کاظمی 16 عملکرد دبیران فیزیک دبیرستانهای شهرستان نجفآباد از دیدگاه دانشآموزان و مدیران آذر قلیزاده-شهین امیری 77 وضعیت موجود روشهای نظارت و راهنمایی آموزشی از نظر دبیران دبیرستانهای شهر اصفهان و مقایسة آن با وضعیت مطلوب عباس عبدلی-یدالله جوادی-محمد قزل ایاغ باسمه تعالی فصلنامهء دانش و پژوهش در علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان(اصفهان) شرایط اشتراک 1-تکمیل فرم زیر و ارسال آن به آدرس:اصفهان،خیابان جی،سه راه کارخانهء قند،ارغوانیه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان،صندوق پستی 851-59518 تلفن:8-0460325-/1130نمابر:5621125-/1130پیامنگار: Email-danvapazh@Khuisf.
بسم الله الرحمن الرحیم دانش و پژوهش در علوم تربیتی فصلنامهء دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان(اصفهان) شمارهء هفتم و هشتم-پاییز و زمستان 4831 صفحات اولیه (به تصویر صفحه مراجعه شود) جدول 3-مقایسهء گروه آزمایش و گواه در پیشآزمون عاملهای خلاقیت (به تصویر صفحه مراجعه شود) اطلاعات جدول 3 اختلاف پیشآزمون دو گروه آزمایش و گواه را در عاملهای خلاقیت(سیالی،انعطافپذیری،ابتکار و بسط)از نظر میانگین و انحراف معیار نشان میدهد.
(به تصویر صفحه مراجعه شود) نمودار 3-مقایسهء میانگین گروه آزمایش و گواه در پسآزمون عاملهای خلاقیت ب-تحلیل استنباطی دادهها فرضیهء اول:بین نمرهء سیالی(روانی)دانشآموزانی که با استفاده از روش آموزش مسأله محور آموزش میبینند،نسبت به دانشآموزانی که با روش سنتی آموزش میبینند تفاوت معناداری وجود دارد."