Skip to main content
فهرست مقالات

روش های توسعه بازار در زنجیره ارزش

نویسنده:

(26 صفحه - از 45 تا 70)

مهندسی ارزش روشی سیستماتیک، نظام یافته و مبتنی بر خلاقیت و کارگروهی برای حل مسئله، کاهش هزینه و بهبود عملکرد و کیفیت پروژه ها، محصولات و فرآیندها است. مهندسی ارزش به کمک گستره وسیعی از دانش و تجربیات متخصصین و با تمرکز بر کارکردهای پروژه، محصول یا فرآیند نتایج قابل اجرا برای بهبود را به سرعت ارائه می کند. در دو دهه گذشته، زنجیره ارزش جهانی به عنوان یک پدیده مهم در رابطه با تجارت بین المللی مطرح بوده است. با این وجود، شرکت در تجارت و بازارهای جهانی، نیازمند شرکت هایی است که به طور مداوم یاد بگیرند و فعالیت های جدیدی را در زنجیره ها انجام دهند. به طور کلی، ارتقاء، رویداد شرکت ها برای حرکت در زنجیره برای انجام فعالیتهای سودآور بیشتر است. هدف از تحقیق حاضر مروری بر روش های توسعه بازار در زنجیره ارزش می باشد.

خلاصه ماشینی:

"برای مثال : (Bair and Gereffi, 2003; Gereffi and Memedovic,2003; Gereffi,1999; Nadvi and Thoburn,2004; Palpacuer,Gibbon, and Thomsen,2005) در حالی که برون سپاری کم هزینه و کم بازده ، موظف به پیشرفت تولید کنندگان پوشاک کشور هستند، این ساماندهی الگوی تولید از طریق لنزهای تحلیلی چارچوب زنجیره ارزش جهانی (جی وی اس ) گرفته شده است که شرکت ها را به فعالیت های انحصاری با اجاره بالا مثل طراحی، توزیع ، بازاریابی و خرده فروشی هدایت می کند. برای مثال : (Bair and Gereffi, 2003; Gereffi and Memedovic,2003; Gereffi,1999; Nadvi and Thoburn,2004; Palpacuer,Gibbon, and Thomsen,2005) در حالی که برون سپاری کم هزینه و کم بازده ، موظف به پیشرفت تولید کنندگان پوشاک کشور هستند، این ساماندهی الگوی تولید از طریق لنزهای تحلیلی چارچوب زنجیره ارزش جهانی (جی وی اس ) گرفته شده است که شرکت ها را به فعالیت های انحصاری با اجاره بالا مثل طراحی، توزیع ، بازاریابی و خرده فروشی هدایت می کند. نتیجه گیری طی سال ها مطالعات زیادی در زمینه آنالیز ارزش صورت گرفته و دستاوردهای فراوانی در جهت بهبود ارزش محصولات و خدمات به همراه داشته است ؛ اما با استفاده از این روش هزینه های غیر ضروری که کیفیت ، کاربری، طول عمر و زیبایی محصول موجود از نظر مشتری ارتقاء نمی دهند، شناسایی شده و حذف میشوند. نتیجه گیری طی سال ها مطالعات زیادی در زمینه آنالیز ارزش صورت گرفته و دستاوردهای فراوانی در جهت بهبود ارزش محصولات و خدمات به همراه داشته است ؛ اما با استفاده از این روش هزینه های غیر ضروری که کیفیت ، کاربری، طول عمر و زیبایی محصول موجود از نظر مشتری ارتقاء نمی دهند، شناسایی شده و حذف میشوند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.