چکیده:
مسیحیت صهیونیست در سناریویی جدید در حال تصویرسازی نوینی از جهان پیش از ظهور است. در دنیای آخرالزمان، یهودیان در حال مهاجرت به سرزمین موعود و بازپسگیری آن بوده و برای این اقدام ناچار به ستیزهای خونین خواهند بود. اما جهان از موجود شرور و خونریز بیزار است از این رو باید چارهای اندیشید تا ریختن خون انسانها با شرارت یکسان پنداشته نشود. خونآشام که در تمام فیلمهای هالیوودی موجودی شرور، درنده، بد صورت و زشت سیرت بود به یکباره در مجموعه فیلمهای گرگ و میش تبدیل به موجودی ناجی، زیبا، توانگر، عاشق و محبوب شد. تصویرسازی موجود خونریزی که به مکیدن خون مشغول بود به صورت موجودی محبوب این نتیجه را در ذهن مخاطب مینشاند که خونخواری با شرارت و بد ذات بودن نسبت مستقیم ندارد بلکه گاه اجبار زمانه است. با این نتیجهگیری صهیونیستها میتوانند هم به ریختن خون انسانها مشغول باشند و هم وجهه مثبت خود را حفظ کنند تا دنیای پیش از ظهور را برای واپسین ناجی مهیا سازند. حال سوال مقاله این است که هدف هالیوود از
Zionist Christianity in the new scenario is Illustrating the world before the advent. In the last world of time، The Jews are emigrating to the promised land and retrieving it And for that purpose they will have to fight bloody strife. But the world hates the evil and bloodshed Existence. Therefore There must be a way that shed the blood of humans And wickedness Do not consider the same. My Vampire that، in all Hollywood films، was an evil، pitiful، ugly، and ugly creature، Suddenly in a collection of twilight films، became a savior، beautiful، wealthy، lover، and beloved. illustration of a blood-sucking Who was busy sucking blood as a Lovely creature bring This results in the audience's mind that The bloodthirst is not directly related to evil and Being inferior but It is sometimes a compulsion of the time. With this conclusion، the Zionists can both shed the blood of human beings and maintain their positive image To provide the world before the advent for the Last Savior. The subject of the article is that What Hollywood's purpose is from this apparent turning point in the definition of blood and What is the relevance of this film to the goals of the Zionist system in the image of the pre-emergence world?
خلاصه ماشینی:
"این چرخش آشکار در تعریف خونآشام چه بوده و مناسبت این فیلم با اهداف نظام صهیونیستی در تصویر دنیای پیش از ظهور چیست؟ واژگان کلیدی خوناشام، مسیحیت صهیونیست، آخرالزمان، منجی، قهرمان مقدمه موجودی بهنام خونآشام در سینمای آمریکا روز بروز در حال شخصیتپردازی و معرفی عمیق در جامعه است اما نوع نگاه سینمای هالیوود به این موجود و چرخش دیدگاه سینمایی در خصوص او سؤال برانگیز است.
موعودگرایی، آموزهای است که در تمام ادیان توحیدی و غیرتوحیدی وجود داشته و با طلب فطری انسان به کمال گرایی و رسیدن به نجات و آرمان شهر پر از عدل و داد موافقت کامل دارد در این میان قدرتهای مختلف نیز این نیاز را درک کرده و سعی در مصادره آن به نفع خود دارند و بهترین استفاده برای ایشان توان همساز کردن این اندیشه در توجیه اعمال سیاسی است لذا قطعا بهتر است این اندیشه طوری تعریف شود که بتواند درخدمت قرار گیرد.
خونآشام نفس نمیکشد تا بتوان حیاتش را گرفت؛ مردهای است که در میان زندگان زیستی جاودان دارد البته راههایی برای کشتن او مانند فرو کردن جسم چوبی تیز در حفره شکمیاش وجود دارد که البته با سرعت و قدرت خونآشام، انسان فرصت و قدرت چنین کاری را ندارد و البته هالیوود این راه کشتن را در فیلمهای جدیدش چون اصیلها اصلاح کرده است؛ در این فیلمها خونآشامان را حتی از این طریق نیز نمیتوان از بین برد."