Skip to main content
فهرست مقالات

نقش تبلیغ در موفقیت شرکتهای تعاونی

مترجم:

کلید واژه های ماشینی : تبلیغ، کارکنان سازمان، فروش، مشتریان، تولید، سازمان، عرضه، عرضه کالاها، موفقیت شرکتهای تعاونی، محل تولید عرضه کالا

خلاصه ماشینی:

"در حقیقت،نقش اساسی و اولیه تبلیغ‌ عبارت است از کمک به فروش کالاها یا خدمات به منظور کسب درآمد،هر چند در بلند مدت این امر به ثبات موسسه یا شرکت و ادامه فعالیت آن نیز منتهی می‌شود. برای این منظور،شایسته است‌ نکاتی نظیر آنچه در زیر می‌آید،مورد توجه‌ قرار گیرد: الف-نوع کالا یا خدمات،زیرا برای مثال‌ -در حقیقت نقش اساسی و اولیه تبلیغ عبارت‌ است از کمک به فروش کالاها یا خدمات به منظور کسب درآمد،این امر در بلند مدت به ثبات موسسه‌ یا شرکت و ادامه فعالیت آن منتهی می‌شود. به این ترتیب،اگر نوع کالا یا خدمات بیشترین مناسبت را با مشتریان محلی‌ داشته باشد،بهتر است از طریق رادیو یا مطبوعات محلی تبلیغ شود،در صورتی که‌ هرگاه بتوان تصور کرد که مشتریانی در سطح‌ منطقه‌ای یا فراتر از آن دارد،باید وسیله‌ دیگری برای این منظور پیدا کرد. ج-افراد مورد نظر،یا کسانی که تصور می‌رود مشتریان آینده کالاها یا خدمات‌ خواهند بود،از جمله عواملی هستند که کم و کیف تبلیغات را تعیین می‌کنند به این ترتیب، کالاهای تخصصی در نشریه‌های تخصصی‌ تبلیغ می‌شود،حال آنکه تبلیغات مربوط به‌ جوانان را می‌توان از طریق نشریه‌هالی ویژه این‌ گروههای سنی عرضه کرد. -لازم است هر سازمان یا موسسه اقتصادی در اذهان مشتریان خود تصویری مطلوب و خوشایند داشته باشد و بکوشد این تصویر را تا حد امکان در همین سطح حفظ کند. اما حفظ آن با تبلیغ تقریبا ناممکن است مگر آنکه کارکنان‌ سازمان پشتیبان تبلیغات و ارائه دهنده کالاها و خدمات مناسب در اسراع وقت و با کیفیت خوب‌ باشند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.