Skip to main content
فهرست مقالات

کتابخانه مدیریت: برنامه ریزی برای کیفیت

نویسنده:

مترجم:

(3 صفحه - از 51 تا 53)

کلید واژه های ماشینی : کیفیت ، مدیران ، مدیریت ، جوران ، کتاب ، کتابخانه مدیریت ، حامیان اعطای اختیارات به کارکنان ، تیمهای کیفیت و اعطای اختیارات ، برنامه‌ریزی ، مدیریت کیفیت در سطح شرکتها

خلاصه ماشینی:

"این کتاب نمایانگر کمکی است که‌ تیمهای کیفیت و اعطای اختیارات،می‌توانند در قبال فرآیند کیفیت محصولات ارایه نمایند. 2. سه‌گانهء کیفیت فلسفهء کیفیت جوران دربرگیرندهء"سه‌گانهء کیفیت‌"است که‌ مبتنی بر"مدیریت کیفیت در سطح شرکتها"است و هدف از آن‌ ایجاد ابزاری برای اشاعهء کیفیت به همهء بخشها است. فرآیند برنامه‌ریزی کیفیت برنامه‌ریزی کیفیت شامل توسعهء محصولات و فرآیندهای‌ مورد نیاز برای تامین نیازهای مشتریان است. شناسایی مشتریان؛ تعیین نیازهای آنان؛ تبدیل نیازهای آنان به زبان ما؛ توسعهء محصولی که می‌تواند آن نیازها را مرتفع سازد؛ بهینه‌سازی محصولات برای رفع نیازهای خودمان و مشتریانمان؛ توسعهء فرآیندی که می‌تواند آن محصول را تولید نماید؛ بهینه‌سازی این فرآیند؛ اثبات اینکه چنین فرآیندی می‌تواند در صحنه عملیاتی، محصول موردنظر را تولید کند. " برای اطلاعات بیشتر "برنامه‌ریزی برای کیفیت‌"--جوزف جوران،1988 (به تصویر صفحه مراجعه شود) "برنامه‌ریزی کیفیت شامل توسعهء محصولات و فرآیندهای مورد نیاز برای تامین نیازهای مشتریان‌ است."

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.