Skip to main content
فهرست مقالات

دیدگاه: کسب مهارت در سه دنیای فن آوری اطلاعات

نویسنده:

(7 صفحه - از 66 تا 72)

کلید واژه های ماشینی : فن‌آوری اطلاعات، آوری اطلاعات، مدیران، کارکنان، فن‌آوری اطلاعات کاربردی، دنیای فن‌آوری اطلاعات، فن‌آوری اطلاعات سازمانی، دارو، مدیریت، کمک فن‌آوری اطلاعات سازمانی

خلاصه ماشینی:

"این فن‌آوری دربرگیرندهء (به تصویر صفحه مراجعه شود) طبقه‌بندی‌ها به رهبران کمک می‌کنند تا ببینند، باید بر روی چه فن‌آوری‌هایی سرمایه‌گذاری کنند و چگونه باید سود خود را به حداکثر برسانند. یک پرسش‌ مهم دیگر که مدیران باید از خودشان بپرسند این‌ است که‌"آیا برای انجام کارهای خویش به فن‌آوری‌ اطلاعات نیاز داریم؟" فن‌آوری جدید مطالبی می‌شنوند و تعجب می‌کنند که چرا تاکنون‌ سازمانشان بر روی آن سرمایه‌گذاری نکرده است. یک‌ پرسش مهم دیگر که مدیران باید از خودشان بپرسند این است که‌ "آیا برای انجام کارهای خویش به فن‌آوری اطلاعات نیاز داریم؟" مثلا،ممکن است آنها به این موضوع بپردازند که آیا مهندسان‌ شرکت ما باید توانایی‌های آزمایشاتی و تجربی خود را بالا ببرند؟ آیا واحدهای بازاریابی و فروش باید بیش‌ازپیش با هم همکاری‌ کنند؟آیا باید فرآیندهای اجرایی خود را در تمامی جهان استاندارد سازیم؟مدیران باید اولویت‌های فن‌آوری اطلاعات را تعیین‌ کنند. در واقع،بزرگ‌ترین مشکل رهبران کسب و کار این است که‌ (به تصویر صفحه مراجعه شود) (به تصویر صفحه مراجعه شود) کارکنان خودشان می‌توانند از امکانات مرسوم‌ مانند پست الکترونیک و ارسال پیام استفاده کنند اما رهبران کسب و کار در بهره‌برداری از فن‌آوری‌های جدیدتر نقش مهمی دارند. مدیران این شرکت می‌دانستند که چون همهء شرکت‌ها به یک صورت سفارش می‌دهند،امکان تجزیه و تحلیل داده‌ها برای پاسخ دادن به دو پرسش وجود دارد:مشتریان‌ به چه محصولاتی بیشتر علاقه دارند؟به مشتریان فعلی چه‌ محصولات دیگری را می‌توان فروخت؟سایسکو در زمینهء یک‌ (به تصویر صفحه مراجعه شود) نرم‌افزار اطلاعات کسب و کار سرمایه‌گذاری کرد که به استخراج‌ وتحلیل داده‌ها کمک می‌کرد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.