خلاصه ماشینی:
"com مقالاتی از سه کتاب اخلاقیات در روابط عمومی کارآیی روش تولید ناب تنها مزیت پایدار گروه مترجمان میثاق مدیران info@MisaqModiran اخلاقیات در روابط عمومی پاتریشیا پارسونز1 نظریههای اخلاقی برای موضوعات روزمرهء حوزهء روابط عمومی گفتهءپاتریشیا پارسونز استاد دانشگاه مانت سنت وینسنت2 در هالفیفاکس3کانادا،قرار نیست اصول اخلاقی روابط عمومی موضوعی پیچیده باشد.
در بخش نخست کتاب،او به این نکته اشاره میکند که راهحلهایی صریح اما معدودی برای معضلات اخلاقی وجود دارند و وظیفهء متخصصان حوزهء روابط عمومی این است که مرز میان درست و غلط را ترسیم کنند.
کتاب اخلاقیات در روابط عمومی،نمایانگر نمونهها و مثالهای زیادی برای متخصصان روابط عمومی است تا آنها بتوانند از این نمونهها در اتخاذ تصمیمات روزمرهء کاری خود بهره ببرند.
برای کمک به سازمانها بای حذف فعالیتهای بیثمر و آزاد کردن وقت و منابعشان برای اختصاص آنها به فعالیتهای دارای ارزش افزوده،کاریرا اصول تفکر ناب را کتاب اخلاقیات در روابط عمومی،نمایانگر نمونهها و مثالهای زیادی برای متخصان روابط عمومی است تا آنها بتوانند از این نمونهها در اتخاذ تصمیمات روزمرهء کاری خود بهره ببرند.
کاریرا کتابش را به دو قسمت تقسیم کرده است:یک بخش به بحث دربارهء منطق این موضوع میپردازد که از طریق بکارگیری یک فلسفهء ناب به چه اهدافی میتوان دست یافت؛بخش دوم، ابزار تولید ناب و نحوهء استفادهء مناسب از آنهارا تشریح میکند.
کتاب تنها مزیت پایدار،مدیران ارشد ا ترغیب میکند تا نگاهی جدی به آیندهء کسب و کار خود داشته باشند و نمونههای متعددی از شرکتها را بیان میکند که قادر بودهاند تواناییهایی تخصصی و استعدادهای درونی ود را توسعه دهند و همچنین، نویسندگان این کتاب بهترین رویکردهایی را به شرکتها نشان میدهند که میتوانند به کمک آنها،استراتژیهای مناسبی را برای آیندهء خود ترسیم کنند."