چکیده:
غالبا مدیران یا دانشجویان به دنبال بهترین راه برای آماده کردن یک موضوع یا مطالعه موردی جهت بحث و گفتگو می کردند. گر چه درباره یافتن بهترین روش، همواره بحث می شود ولی هیچ روش مشترکی به عنوان بهترین راه آماده سازی برای یک موضوع شناخته نشده است.
خلاصه ماشینی:
"نقاط قوت،ضعف و غیره آنها در کدام قسمتها میباشند؟ -مشتریان محلی چه کسانیاند؟در آینده چه کسانی میتوانند مشتری باشند؟ 2-آمیخته و ترکیب بازار -محصول،قیمت، نحوه توزیع،نحوهء ارتقاء و سایر عملکردهای شرکت تا چه حد در کارآئی آن مؤثر هستند؟ -آیا شرکت بر روی تجارت خارجی در آن سوی مرزها تأکید دارد؟ 3-سازمان بازاریابی -آیا شرکت در جهت برنامهریزی برای بازاریابی کالایش تلاش میکند یا اینکه فقط به شانس و اقبال متکی میباشد؟ -تحقیقات بازاریابی آن تا چه حد مؤثر و سودمند است؟ -آیا برای نیروی فروش شرکت انگیزه صحیح و مناسب لیجاد شده است؟ -آیا اهداف شرکت در راستای بازار شرکت متمرکز شده است یا اینکه بسوی دیگر قسمتهای عملی هدایت میشود؟ د-امور مالی 1-ساختار مالی -اجرای اصلی تشکیل دهنده ساختار سرمایهای مؤسسه -منابع سرمایهای و پشتوانهای کدامند؟میزان بدهی در چه سطحی میباشد؟ -سیاست سود شرکت به چه نحوی میباشد-آیا سیاست منجر به رشد اهداف داخلی شرکت میشود؟ -معیارهای نقدینگی،نسبت بدهی به سرمایه،فعالیت و سودآوری چه چیزی را در مورد نحوهء اجرای امور و یا عملکرد مؤسسهها بیان میکنند؟ -در مقایسه با خود و یا با صنعت مورد بحث،چه روندها و گرایشهایی یافت میشوند؟ -آیا بودجه رشد شرکت از قسمت داخلی تأمین میشود و یا از قسمت خارجی(از طریق قرض و یا موضوعات تساوری حقوق،کمکی..."