خلاصه ماشینی:
"در این خصوص لازم است به ذکر نکاتی بشرح ذیل پرداخته شود: جهانگردی به صورت مستقل و منزوی نمیتواند دیده شود،بدین معنا که به سیاستگذاری موثر و به عواملی مانند محاسبه تطبیقی و ارزیابی جهانگردی در دیگر بخشهای اقتصادی در ارتباط با نیازهای سرمایهگذاری،امکان حصول درآمد ارزی، پتانسیلهای ایجاد اشتغال،امکان متعادل ساختن ظرفیتهای منطقهای،افقهای جذب سرمایهگذاری خارجی همراه با نقش سرمایهگذاری ملی و خارجی با ارائه محاسبات توجیهی به صورت فرابخش نیاز دارد.
انتقال کلیه هزینهها از جمله هزینههای پرسنل ناکارآمد و مازاد،استهلاک داراییهای (به تصویر صفحه مراجعه شود) مازاد که فاقد استفاده لازم و منطقی میباشند،هزینههای تعمیر و نگهداری نابجا،هزینههای تبلیغات ناکارآمد و فاقد بازده و سایر هزینههایی که فاقد ارزش افزوده بوده و به کرات در سازمانها وجود دارد به جهانگردان و تورم غیر منطقی و نابجای بهای تمام شده خدمات و جمع نمودن این مجموعه هزینهها با سود مورد انتظار،از روشهای قیمتگذاری است که به cost-Plus معروف است.
نظام قیمت/هزینه هدف با مضمون و محتوی تقریبا واحد و مشترک ولی با عناوین مختلف نظیر system pricing targt ، system costing target ، planning cost production ، management Cost عبارت است از«نگرش و نظام اجرایی ساختار یافته و یکپارچه تعیین بهای تمام شده محصولات،مشخصات کارکردی و کیفیت معین که مییابد سودآوری مورد انتظار را از طریق قیمت فروش قابل پیشبینی مشخص،با در نظر گرفتن وضعیت بازار رقابتی و عوامل موثر،تامین و محقق سازد."