نویسنده: اسدی، علی ؛ خزائی پول، جواد ؛ توکلی، هدی ؛
چشم انداز مدیریت بازرگانی پاییز 1396، دوره جدید - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 49 تا 64 )
کلیدواژه ها: صنعت بانکداری مشتریان ارزش ادراک شده نگرش به برند تناسب شخصیت برند
- دریافت فایل ارجاع :
- (پژوهیار, , , )
تحتاج دخول لعرض محتوى المقالة. إذا لم تكن عضوًا ، فتابع من الجزء الاشتراک.
إن كنت لا تقدر علی شراء الاشتراك عبرPayPal أو بطاقة VISA، الرجاء ارسال رقم هاتفك المحمول إلی مدير الموقع عبر
webmaster@noormags.com
.
You need Sign in to view the content of the article. If you are not a member, proceed from part Sign up.
If you fail to purchase subscription via PayPal or VISA Card, please send your mobile number to the Website Administrator via
webmaster@noormags.com
.