Skip to main content
فهرست مقالات

بخش تعاون؛ ضرورت ورود به بازارهای جهانی

نویسنده:

کلید واژه های ماشینی : صادرات ، بخش تعاون ، توسعه صادرات بخش تعاونی کشورمان ، ضرورت ورود به بازارهای جهانی ، امر صادرات محصولات غیرنفتی ، بخش تعاون در صادرات کشور ، بخش تعاون در صادرات غیرنفتی ، خدمات بخش تعاون در صادرات ، سهم بخش تعاون در صادرات ، استراتژی

خلاصه ماشینی:

"مشروط بر این‌که مدیران کارآمد و مؤثر از عهده هماهنگی این مؤلفه‌ها برآیند و این امر نشان از آن دارد که‌"مدیریت صادرات‌"و نیز"مدیریت بازاریابی‌"سامان‌دهندگان صادرات و عوامل‌ تحصیل منافع و سود بیشتر برای بنگاههای اقتصادی کشور متبوع خویش خواهند بود. بلکه رویکردی مداوم،آگاهانه،درازمدت و مستمر است و برای نیل به این منظور نیز باید دارای استراتژیهای خاص و سازگار با منافع درازمدت کشور و بنگاههای اقتصادی ذیربط بود. بدین ترتیب‌ چنانچه بخش تعاون ممالک جهان از طریق برقراری ارتباط با یکدیگر،به مبادله محصولات و خدمات بپردازند،یقینا به توسعه صادرات و ورود به بازارهای جهانی‌ نیز غلبه خواهند کرد. در این صورت،سهم بخش تعاون در صادرات غیرنفتی و مبادلات بازرگانی جهانی افزایش خواهد یافت و ارمغان‌ اصلی این حرکت اصیل،رشد و توسعه شرکتهای تعاونی‌ تولیدی کشور از طریق تحصیل درآمد و سود خواهد بود."

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.