Skip to main content
فهرست مقالات

معرفی وزارت تعاون و بازاریابی تانزانیا

نویسنده:

کلید واژه های ماشینی : تعاونیها ، وزارت تعاون و بازاریابی ، تانزانیا ، بازار ، وزارت تعاون و بازاریابی کشور ، سیاستها ، اطلاعات وزارت تعاون و بازاریابی ، اهداف سیاست توسعه تعاونیها ، تنظیم مقررات تجاری ، سیاستهای وزارت تعاون و بازاریابی

خلاصه ماشینی:

"*ایجاد فضای مناسب برای مشارکت‌ اعضا و ایجاد حساسیت عمومی برای توسعه‌ تعاونیهای مختلف فعالیتهای عمده زیر توسط بخش بازاریابی‌ انجام شده است: 1-اطلاعات بازاریابی و تحقیقات *انتشار گزارشهای مربوط به فعالیتهای‌ تجاری *ایجاد هماهنگی در زمینه مطالعات و تحقیقات *جمع‌آوری اطلاعات بازار 2-تنظیم مقررات تجاری و ارتقا آن *تعیین استانداردهای کیفی و طبقه‌بندی‌ نهاده‌ها و تولیدات *الزام به پیروی از قوانین و مقررات *توسعه بازار از طریق،فرآوری، انبارداری و آموزش تجارت و کسب‌وکار جایگاه وزارت تعاون و بازاریابی وزارت تعاون و بازاریابی،تسهیلات لازم‌ برای ت‌وسعه پایدار تعاونیها و سیستم کارآمد تجاری آنها به منظور فعال نمودن تعاونیها در تأمین نیازهای مشتریان را فراهم می‌آورد."

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.