Skip to main content
فهرست مقالات

ویژگی های روابط کارگزاری بین بانکی کارآمد (یکی از دو مقاله برتر ارسالی از سیستم بانکی به همایش اقتصادی

نویسنده:

(5 صفحه - از 46 تا 50)

کلید واژه های ماشینی : اطلاعات، روابط‌عمومی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، الکترونیک، روابط‌عمومی الکترونیک، ارتباطات، فناوری ارتباطات و اطلاعات، روابط کارگزاری، فناوری، اقتصادی

خلاصه ماشینی:

"1-3)اهم وظایف روابط عمومی دیجیتال یا الکترونیک در جامعه اطلاعاتی:اهم وظایفی که‌ روابط عمومی دیجیتال در یک جامعه اطلاعاتی انجام‌ خواهد داد،عبارتند از:ساده‌سازی نحوه ارایه خدمات‌ به شهروندان و سازمان‌ها و نهادها و تسهیل دسترسی‌ آنان به این خدمات،بهبود کارایی و اثر بخشی نهادها و سازمان‌ها و موسسات از طریق حذف لایه‌های‌ ساختاری،تلاش در تسهیل دسترسی شهروندان و مخاطبان سازمان‌ها به اطلاعات مورد نیاز از طریق‌ جایگزینی شهروند مداری و اجتماع مداری به جای‌ بوروکراسی مداری،بهبود پاسخگویی و اطلاع‌رسانی به‌ مخاطبان و تضمین پاسخگویی و اطلاع دهی‌ در خصوص نیازهای شهروندان و سازمان‌ها،افزایش‌ خلاقیت از طریق به کارگیری مکانیسم‌های ارتباطی و اطلاع گیری و اطلاع‌رسانی در امور دولتی و غیردولتی‌ که منجر به افزایش بهره وری و کارایی نهادها و سازمان‌ها و بهبود امور جاری خواه شد. از زمان تاسیس بانک در این کشور تاکنون، صدها مورد شیوه و فرم خدمات دهی به مشتریان‌ عرضه شده است،اما امروزه و در دنیای تمام دیجیتال، کارت‌های اعتباری و بانکداری‌های Online ، بانکداری در کشور ما هنوز به روش‌های گذشته و قدیمی اداره می‌شود و حتی ارایه تکنولوژی‌های جدید نیز تنها ساختمان‌ها و شکل‌ها را تغییر داده و در عمق‌ کاری و خدمات رسانی بانک‌های ما چندان تغییری‌ داده نشده و خصوصا از موج بزرگ بانکداری‌ الکترونیک تنها به چند دستگاه خودپرداز و رایانه اکتفا شده است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.