Skip to main content
فهرست مقالات

چگونگی تعامل میان برنامه های درسی و تفکر فلسفی

نویسنده:

(7 صفحه - از 51 تا 57)

همان‌طور که در شماره‌های قبلی گفته شد. رابطة تفکر فلسفی با هر یک از شاخه‌های علوم, رابطه مبنا و بناء و باطن و ظاهر است. برنامه‌های درسی, هم می‌توانند زمینه ساز رشد تفکر فلسفی در دانش آموزان شوند و هم بازتاب تفکر فلسفی صحیح باشند. در این قسمت چگونگی این تعامل در هر یک از شاخه‌های برنامه‌های درسی توضیح داده می‌شود.


برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.