Skip to main content
فهرست مقالات

تبلیغات و واقعیت

نویسنده:

ISC (2 صفحه - از 2 تا 3)

کلید واژه های ماشینی : تبلیغات، خبر، واقعیت، واقعی، بیمه، کلمه، تبلیغات و واقعیت، تلقینی، اطلاعات و اخبار، آگهی

خلاصه ماشینی:

"در این جا خبر را بلافاصله نمی‌شود کنترل کرد و واقعیت آنرا آشکار ساخت تنها آنهائی که در سفر حادثه دیده‌اند می‌توانند صدق ادعای مؤسسه بیمه را ارزیابی کنند و حاصل این ارزیاب یدهان به دهان به دیگر مشتریانی که با این واقعیت برخورد نکرده‌اند منتبقل می‌شود و خطر مقاومت در برابر اقدام تبلیغاتی هم از همینجا شروع می‌شود و تغییر سیمائی که به این صورت در اذهان شکل می‌گیرد کار چندان آسانی نیست مسئله انطباق تبلیغات با واقعیت به همین مرحله محدود نمی‌شود ولی در مراحل بعدی کنترل آن آنقدرها ساده نیست و بستگی دارد به درجه تلقین پذیری گروههای مخاطب و اشخاصی که تصور می‌کنند فریب تبلیغات غیر واقعی را خورده‌اند بشتر خود را و سادگی خود را سرزنش می‌کنند تا ادعاهای سازمانی را که تبلیغ می‌کند مثلا خود را سرزنش می‌کنند که چرا بدون مطالعه را درست درک یاعمل نکرده‌اند و امثال آنها و مهمتر از همه آنکه اثرات آن در مدت طولانی‌تری و آنهم با روشهای مختلف آماری و سنجش افکار و یا در درازمدت از محاسبه میزان فروش قابل اندازه گیری است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.