Skip to main content
فهرست مقالات

بازاریابی بیمه

مترجم:

ISC (11 صفحه - از 16 تا 26)

خلاصه ماشینی:

"در این مرحله‌ تولیدکنندگان کالاها و خدمات باید بر اساس این سئوال‌ فعالیت کنند و تولیدات خود را هماهنگ سازند که‌ مطلوبیت و انتظار مردم از کالاها و خدمات چیست؟نه‌ اینکه مردم چه نیاز دارند در اینگونه جوامع تأکید بیشتر و قوی‌تر بر تحقیقات و مطالعات بازاریابی قبل از تصمیم‌ به تولید کالاها و خدمات است حتی قبل از اینکه خط تولیدی ایجاد شود یا شرکت خدماتی تأسیس گردد باید بر اساس تقسیمات بازارها به تقاضا،تمایل،مطلوبیت هر بازار به انواع کالاهای مختلف توجه کافی مبذول شود. هدف باید جلب رضایت‌ مشتری باشد شرکت بیمه در بازار رقابتی برای حفظ و نگهداری مشتریان موجود و بدست آوردن مشتریان جدید در جهت توسعه فعالیتهای بیمه‌ای باید با تجهیز امکانات‌ خود خدمات بیمه‌ای مورد در خواست بیمه‌گذار را با کیفیت‌ بهتر و مطلوبیت بالاتر به مشتریان خود عرضه دارد. دسترسی به این اطلاعات از طریق سازمان نظارتی و کنترلی بازار بیمه مورد نظر امکان‌پذیر است و قبل از گسترش فعالیت در این بازارها شرکتهای بیمه باید خود را مجهز به اطلاعات لازم کرده و هماهنگ با شرایط موجود فعالیت نمایند. صرفنظر از تفاوتهای موجود در بین کشورهای مختلف‌ دنیا نتیجه کلی این است که بیمه‌گران بعنوان شخصیتهای‌ حقوقی ثبت شده تحت نظارت و کنترل دولت فعالیت‌ می‌کنند و باید مقررات حاکم بر صنعت بیمه کشور مورد نظر را رعایت نمایند."

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.