Skip to main content
فهرست مقالات

بیمه و فن آوری، تدارکات الکترونیکی به عنوان عامل حرکت به سمت صنعتی مشتری مدار

مترجم:

(5 صفحه - از 315 تا 319)

کلید واژه های ماشینی : بیمه، جهت تدارک خدمات فن‌آوری اطلاعات، تدارکات الکترونیکی، بیمه‌گران، فن‌آوری، شرکت مشاوره‌ای هیقامس، شرکت‌های بیمه، بیمه و فن‌آوری، فن‌آوری اطلاعات، فن‌آوری تدارکات الکترونیکی

خلاصه ماشینی:

"@عوامل مؤثر بر همگرایی بیمه‌گران با بیمه‌گذاران: 1-وجود آموزش مؤثر کارکنان 2-نزدیکی و قرابت فرهنگ شرقی 3-هماهنگی بین سیستم‌های بیمه‌گذاران و بیمه‌گران از لحاظ نوع فن‌آوری لایو ویلیامز( smailliW evilC )یکی از مدیران اجرایی شرکت مشاوره‌ای هیقامس‌ ( gnitlusnoC smahgiH )معتقد است:''''شرایط رقابتی در ارائه قیمت یا محصول بیمه‌ای به طور فزاینده‌ای در صنعت بیمه مشکل گردیده است. همانگونه که انتظار می‌رفت در مجموع‌ شرکت‌های بیمه در استفاده خود از تدارکات‌ الکترونیکی محدود عمل کرده و تنها به خرید کالاها،خدمات و فن‌آوری اطلاعات‌ پرداخته‌اند‘‘علی رغم خریداران عمده محصولات‌ فن‌آوری اطلاعات و خدمات،بیمه‌گران خودشان را به‌ عنوان سازمان‌های خریدار همانند شرکت‌های‌ صنعتی که در آنها هر قدم از فرآیند تدارکات دقیقا کنترل می‌شود،تصور نمی‌کنند. کلایو ویلیامز می‌گوید:''''شرکت مشاوره‌ای‌ هیقامس بر روی تغییر سازمانی متمرکز شده است و در نگرش به این موضوع از زاویه الکترونیکی،ما به‌ فرآیند بهبود و پیشرفت و کارائی که فن‌آوری‌ می‌تواند برای زنجیره توزیع به ارمغان بیاورد نگاه‌ می‌کنیم،و در واقع به کل زنجیره توزیع که شامل‌ فن‌آوری و مردم نیز می‌باشد،می‌نگریم."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.