Skip to main content
فهرست مقالات

خدمات مالی یکپارچه بیمه، بانکداری و مدیریت دارایی ها

مترجم:

(18 صفحه - از 46 تا 63)

کلید واژه های ماشینی : بیمه ، شرکت خدمات مالی مختلط ، بانک ، شرکت‌های مختلط مالی ، مشتریان ، ریسک ، مدیریت ، سرمایه ، شرکت مختلط ، خدمات مالی

خلاصه ماشینی:

"البته باید به این نکته توجه داشت که مصرف‌ اختلاط چند شرکت موجب ایجاد هم‌افزایی در انجام وظایف آنها نخواهد شد زیرا هر یک از شرکت‌ها آئین نامه مخصوص به خود،تفاوت‌های ساختاری و فرهنگی دارند و در این اثنا تعداد کمی از شرکت‌های خدمات مالی هستند که‌ توانسته‌اند به هدف یکپارچکی کامل خدمات‌ دست یابند بنابراین از هم‌افزایی باید به عنوان‌ عنصری«بایسته و لازم»یاد کرد نه به عنوان‌ عاملی که صرفا برای دلگرمی است. شرکت‌های مالی مختلط قرار نیست که تنها به اندازه مجموع اجزاء تشکیل‌دهنده خود ارزش‌ داشته باشند،بلکه برعکس این ارزش باید بسیار بیشتر از مقدار حاصل جمع آنها باشد،این‌ حقیقت غیر قابل انکار به مبنای دستیابی به‌ هم‌افزایی و به کارگیری آن از طریق ایجاد ساختار نوینی از زنجیره ارزش خدمات مالی پیرامون‌ مشتریان می‌باشد و این موضوع شامل ایجاد تغییراتی نیز خواهد بود از جمله حذف کردن‌ عملیات ناکارآمد(افزایش effciency )و بالا بردن‌ روش‌های کم هزینه‌تر(افزایش effctivenss ، ترکیب فعالیت‌هایی که به صورت سنتی جدا از هم انجام می‌شده است. مدوریتال(1997)در مطالعه‌ای که از صنعت بیمه داشته است گواهی می‌کند که‌ «مدیران شرکت‌های چند محصول نسبت به‌ شرکت‌هایی که به ارائه یک محصول خاص‌ تمرکز دارند در دستیابی به بهره‌وری هزینه‌ها موفق‌تر عمل می‌کنند زیرا آنها با تقسیم کردن‌ منابع ورودی به کارخانه و تخصیص کارای آنها بین خطوط مختلط تولید برای پاسخگویی به‌ شرایط متغیر بازار به این اهداف دست می‌یابند."

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.